If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag håller som bäst på med att arbeta med Ciklidbladet 3 och kan konstatera att det behövs en hel del ytterligare artiklar om vi ska kunna uppnå målet att ha 56 sidor i alla årets nummer.
Huvva 23/7 det är snart snälla skribenter skriv även om regnet inte kommer!
mvh Lennart
Lennart har inte du något att bidra med till melemstidningen? I din profil står det att du är akvarist sedan länge så något har du väl som du kan dela med dig av.
Även om det är nära till deadline för Ciklidbladet 3 så kommer det ju fler nummer.
JO då så småningom kanske det går att få i hop något men man får ju inte fingrarna ur!
Det gäller ju att bestämma sig för ämne och det är inte lätt Akvaristiken är ju stor. Kanske något om levande foder odlat och fångat!
Det har bara regnat i en ½ timme här och jag hann inte ens ta fram papper och penna
och snart är det den 23:e
Men till nästa nummer bör det ha kommit lite innesittarväder, så då blir det minst 1 artikel, det lovar jag!
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Kommentar