Stämmer bra! Fiskarna stortrivs eftersom det inte finns något "slut"!!! Runt runt i hela stim! Kul att se dem! Och de växer bra som f-n!
Skriv en artikel i sommar!
Kollaps
X
-
-
Jag håller som bäst på med att arbeta med Ciklidbladet 3 och kan konstatera att det behövs en hel del ytterligare artiklar om vi ska kunna uppnå målet att ha 56 sidor i alla årets nummer.Kommentar
-
deadline?
Inte ett regnmoln i sikte!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
För CB 3 är det deadline den 23/7 och för CB 4 omkring månadsskiftet sept/okt.Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Lennart 2Huvva 23/7 det är snart snälla skribenter skriv även om regnet inte kommer!
mvh Lennart
Även om det är nära till deadline för Ciklidbladet 3 så kommer det ju fler nummer.Kommentar
-
JO då så småningom kanske det går att få i hop något men man får ju inte fingrarna ur!
Det gäller ju att bestämma sig för ämne och det är inte lätt Akvaristiken är ju stor. Kanske något om levande foder odlat och fångat!
Mvh LennartKommentar
-
Ursprungligen postat av Lennart 2Kanske något om levande foder odlat och fångat!Kommentar
-
blir mer och mer sugen på att skriva en artikel. men vem är det man skickar bilder och text till?
vet inte om jag hinner till deadline nu i juli men kanske till nästa nummer cb4. för artikeln pågår för tillfälletKommentar
-
Du skickar artikeln till mig, min adress hittar du i första inlägget.
Här finns en artikel med lite tips till att skriva en artikel:
Kommentar
-
Jag har börjat skriva, och den är klar i tid! Om det är något att ha låter jag dock vara osagt!Malawi i 30 kar och ingen pool längre! []Kommentar
-
Det låter bra.Kommentar
-
-
Det har bara regnat i en ½ timme här och jag hann inte ens ta fram papper och penna
och snart är det den 23:e
Men till nästa nummer bör det ha kommit lite innesittarväder, så då blir det minst 1 artikel, det lovar jag!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ja till den 23:e ser det magert ut. Jag hoppas på mer av era sommaralster till nästa nummer.Kommentar
Kommentar