If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Isch, jag skäms lite... men jag HAR börjat på två artiklar och har bilder till en tredje. Semestern har dock behövt användas i lokalen. Det är däremot väldans lugnt på jobbet, så jag kanske kan sitta där och skriva...
Jag har artikel på gång där planen var att hinna klart innan förra deadline. Men sen kom semesterresan ivägen. Men den bör komma i god tid innan deadline för CB4!
Just nu är jag i en hejdlös renovering och samtidigt inflytt (och samtidigt beställt ett kar 180*65*60), plus att jag drar till Grekland på fredag i två veckor.
Men jag kan ju skriva ner något om mitt besök i Berlin.
Det låter som du har en del att skriva om Tomas, besök på akvariet i Berlin och nytt kar på gång
dinajel: Låter bra. Ta den tid du behöver, det kommer ju alltid ett nummer till av Ciklidbladet . Det viktiga är ju att man bidrar, inte när man gör det.
Patrik: Din förra artikel var ju lång som flera artiklar. Har du tre likadana artiklar på g så kan det vara värt att vänta på .
Tja, växtartikeln måste vara klar innan dess så du kan räkna med lite material från mig i allafall. Får se hur det går med artikeln om filtrering, tycker jag har kört fast lite där.
Idag ser ut att vara en perfekt dag för att skriva artiklar till Ciklidbladet. Regnet strilar ner och enligt prognoserna ska det fortsätta så hela dagen. Passa på att skriva en artikel idag!
Kommentar