Liten actionfilm med deppii i huvudrollen
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Fin! Kan du skriva en artikel om dessa? Vore fint att ha med i CB.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
-
bra!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Relativt sett nej, men nu är det första gången mina visar parningstendenser. Jag har fyra som jag tror är 2+2. Till "vardags" funkar de ihop. Det är inga som verkar vara "par". Mot övriga arter är de toleranta, för att inte säga diplomatiska. De funkar bra med större paraneetroplus. Däremot verkar de backa om det finns andra aggressiva arter. Hade ett litet par salvini. Den lilla salvinihonan på 6-7 cm satte lätt en 18 cm deppii på plats...
Jag gillar verkligen denna art. Får väl se om det blir lek nu, då är det klart att de som de flesta kommer att bli betydligt mer utagerande mot alla andra i karet.Kommentar
-
Vad har du för mått på akvariet? Såg djupt ut!1365 liter paludarium - 840 liter luft, 525 liter vattenKommentar
-
-
Kommentar
-
Tackar! Ja, jag är tillfredsställd med de måtten. Det är byggt på plats i mitt kök, så jag är bunden i denna lägenhet så länge jag vägrar släppa ifrån mig karet...Som tur är trivs jag där jag borKommentar
-
Vad fina dom var!! Tack för filmen PabbeBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar