Search Result
Kollaps
45 resultat på 0,0029 sekunder.
Nyckelord
Medlemmar
Taggar
-
Ljusramp 150cm & 200cm
Har två lysramper som jag vill sälja en T5 150 cm med två lysrör och en 200 cm T8 med två rör -
Tropheus brichardi Chungwa/Namansi
Säljes en grupp på 40-50 st vuxna Tropheus brichardi Chungwa/Namansi... -
Köpes:Geophagus Altifrons
Söker några Altifrons för att utöka min grupp.
Gärna större individer och flera fiskar ifrån samma köpare men det mesta är av intresse. -
Fluval och Eheim ytterfilter
Pga förändringar i filtersystemet så tänkte jag byta ut mina ytterfilter mot 2 samt modulfilter.
Det som säljes är kompletta filter med slangar,media och anslutningar i normalt skick.
Fluval G6 2000:-
1000 liter/timmen, upp till 600 liters akvarium, filtervolym:...Senast redigerad av Killroy; 08 August 2015, 21:07. -
Möbelakvarie 720 och över
Nytt boende = nya möjligheter
Vill köpa ett möbelakvarium från 720 liter och uppåt.
Gärna i södra Sverige.
Hör av er om vad ni har och erbjuda. -
720 med BTN
Komplett 720 med Back to nature Tanganyika säljes för 2000 kr. -
Tropheus Ilangi, Muzi, Lufubu och Murago - F1 säljes
Tropheus Ilangi, Lufubu, Muzi och Murago - F1 säljes. Varierande antal. 50-70 kr styck. VF - föräldrar kan ses.
Per-Uno Jadesjö - Karlshamn - Tel. 070-2824296
-
Rockor och lite andra ciklider säljes
Hejsan allihopa, nu har mina två små hanar blivit väldigt aggressiva mot varran under matning o biter o sliter i varran så tänkte byta ut båda mot något annat
Lite info: har haft dem lite mer än ett halvår o kämpat sedan dag 1 med att få dem att käka dött utan något större...Senast redigerad av westafrica; 13 February 2015, 00:27. -
Diverse fisk säljes!
säljer i stort sett allt jag har i fiskväg! pengabehov pga körkort och behöver nya grejer till mina andra djur, de svider riktigt mycket att veta att man ska gå från rovfisk till att bara ha igång karen men några småfiskar.. Menmen
X3 påffar 10-12 cm ser tendenser till... -
Hörnkar bytes
Intressekoll: c.a 450l hörnkar med 2ytterfilter 1 tetratec 1200 och 1 eheim 2215 ( hemmabyggt möbelkar som är lite slitet men kan lätt göra snyggt genom att måla det eller dylikt) bytes mot större kar 720 eller i den klassen med tillhörande filter (fx5 eller i den stilen)
... -
L malar sökes
Söker lite större l malar till exempel L190 eller andra med liknande kroppsbyggnad jag finns i blekinge -
Geophagus sp. Tapajos orangehead
Åker till Karlskrona i helgen och kan då ta med fisk även längs med vägen från Kristianstad.
Fina yngel av Geophagus sp. "orange head tapajós". Obesläktade föräldra djur. Storleken är ca 4-5 cm.
6 st för 350:-
10 st för 500:-
Bilder:... -
Cichlasoma Zarskei
Åker till Karlskrona i helgen och kan då ta med fisk även längs med vägen från Kristianstad.
Fina F1 ungdjur av Cichlasoma zarskei . Troligen förstagångs odling av denna ganska nybeskrivna art. En lättskött och trevlig fisk som inte blir allt för stor. Storleken nu är 5-6 cm och... -
Tuahuantinsuyoa macantzatza - Inkastenciklid
Fina ungdjur av Tahuantinsuyoa macantzatza . Håll fiskvärldens mest svåruttalade art!. Denna intressanta och ovanliga art blir inte allt för stor. Det är en fördröjld munruvare som lägger... -
parachanna africana
har 2 parachannor i 12-14cm klassen som söker nytt hem pga att jag behövet karet till annat, finns i blekinge 5-600kr eller kom med bud