citat:Anli: Visst förtjänar våra centralare hype. Ju fler som intresserar sig för dem desto fler arter lär handlarna ta in, vilket skulle betyda nya spännande artet i mina akvarier! Och DET är roligt. Som det är nu är det lite för svårt att hitta de arter man är intresserad av. Fast å andra sidan finns det en tjusning i det också, att man t ex blir skitglad när man får se ett fullvuxet Labiatumpar, för det har man aldrig sett förr. Å tänk om man kunde hitta Friedrichsthalii...
Film: Ilsken Midas-ciklid
Kollaps
X
-
-
[quote][/Simontorp har fått trimaculatum, bocourti, calobrensis, tetracanthus, VF festae, lentiginosus, panamensis under hösten som varit]
Se där! Det börjar kanske hända saker på CA-fronten. Calobrensis och Lentiginosus har jag inte ens hört talas om förr. Spännande!Kommentar
-
Kommentar
-
citat:Oj vad dålig jag var på att lägga in citat. Hur gör man för att få det så där snyggt?citat:Kommentar
-
Jag var hemma hos Anli igår och Midasen var det coolaste jag sett på länge.Super agressiv jag satt med ryggen mot hans akvarium det var nästan så att man kände hur gärna han ville bita mig i örat.
Bara att gratulera till fina fiskar och akvarium.VF// MatsKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av VF
Jag var hemma hos Anli igår och Midasen var det coolaste jag sett på länge.Super agressiv jag satt med ryggen mot hans akvarium det var nästan så att man kände hur gärna han ville bita mig i örat.
Bara att gratulera till fina fiskar och akvarium.Anders LKommentar
Kommentar