Jo, men om jag har fattat det hela rätt, så är det en grossist, så jag tar det inte för givet att vi får handla, därav min fråga.
Program samt priser för CIKLIDSTÄMMAN 2005
Kollaps
X
-
-
jaha där ser man =) ja man kan inte vet allt =)/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
Nä, precis. Just därför jag frågar...Kommentar
-
Detta står i programmet vad jag vet.. Mingel och tid för shopping hos akvarieteknik.
Mvh
RobinKommentar
-
Snart e det dags! Inte varje dag man åker på ciklidstämma och få träffa alla dårar man tjötar med på nätet! Skall bli riktigt kul!Kommentar
-
Håller med.. en del har jag träffat med långt ifrån majoriteten. Kan bli riktigt galet när så många nördar träffas.Mvh
RobinKommentar
-
-
PLATSER lediga i bil till ciklidstämman!
Hej på er,
Nu har jag och Carl W hyrt en bil inför ciklidstämman.
Det blev en Ekonomibil, Golf som kostar 995:- (fria mil) samt försäkring 210:-
Till detta kommer bensin.
Bilen lämnar Stockholm lördag den 16/4 mycket tidigt (ca 07.00).
Enligt Gulasidornas uträkning är det ca 30 mil till Filipstad.
Och det är inte motorväg hela vägen!
Bilen skall vara tillbaka lämnad senast 08.00 måndag morgon
så vi behöver inte stressa hem under söndagen.
Så nu finns det 2 platser lediga i bilens baksäte!
För den som vill vara med och dela på kostnaderna
Detta möjliggör ju också fiskinköp!
Det är först till kvarn som gäller!
Häng med
Jonas P & Carl W
Intresseanmälan på telefon 070-6411425
Pris: Delas
Jonas Persson
Jonas PerssonKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Loket65
Kommer vi att få lov att handla på Akvarieteknik?
Hur stor rabatt det blir vet jag inte.Jens Granquist
Karlskoga AkvarieföreningKommentar
-
Tyvärr så har Stuart Grant fått förhinder och kommer inte på Ciklidstämman.Jens Granquist
-
Nu måste jag bara fråga, hur går det till när man kommer dit på fredageftermiddagen? Ska man gå direkt till hotellet och checka-in eller ska man gå via någon av er arrangörer? Får vi som bor på reservhotell hänga med er lite häftigare människor i bastun?/MikaelKommentar
-
HAHAHAHA!
citat:Får vi som bor på reservhotell hänga med er lite häftigare människor i bastun?
Varför skulle ni inte få det? Vad jag vet så kan man få betala en liten avgift för att använda sig av den sk relaxavdelningen om man inte bor på hotellet. Det är väl bara att gå och sätta sig med den karaktäristiska plåtburken i högerhanden. Planka!!Mvh
RobinKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av mikro
Nu måste jag bara fråga, hur går det till när man kommer dit på fredageftermiddagen? Ska man gå direkt till hotellet och checka-in eller ska man gå via någon av er arrangörer? Får vi som bor på reservhotell hänga med er lite häftigare människor i bastun?
Självklart får de som bor på "reservhotellet" (Hotell Hertig Karl) hänga med de som bor på Hotell John.
De som bor på Hertig Karl är ju de som anmälde sig sist och så klart de finaste, det heter ju: "Fint folk kommer alltid sent"!Jens Granquist
-
citate som bor på Hertig Karl är ju de som anmälde sig sist och så klart de finaste, det heter ju: "Fint folk kommer alltid sent"!
Vi ses i bastun grabbar! (Nä, det var inte så jag menade..)
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Kommentar