If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Någon från stockholm som ska till stämman på fredag den 15:de? Jag och Erik ska nämligen bo över i lidingö en natt och då på fredag åka till filipstad.
Jag är ganska duktig på kanonkulan. Får man visa sina kunskaper på fredagen kanske?
Annars funkar bastu och en skön stol bra för mig.. lite pilsner också kanske. (Går det censurera för personer under 18?)
turism - mat och dryck - pub restaurnang, finns ju sju ställen å välja på låter aldeles utmärkt =) men sen får man väl hoppas på att de finns en hotellbar på hotellet också =)
Det största nöjet i filipstad är den lokala korvmojjen,,,å allt som kan hända där..O det kan jag tala om det är inget för sillmjölkar!.ett tips..när ni är ute o går..titta inte på nån..gå med lite vaggande gång...anpassa gärna klädseln tex helly-hansen o graninge kängor.man kan säga att det är lite wildwest över bygden...annars är filipstadarna väldigt trevliga o generösa människior...man får helt enkelt ta seden dit man kommer.
Kommentar