citat:Ok, så vilka fler kan man räkna med att få träffa i Filipstad??
Program samt priser för CIKLIDSTÄMMAN 2005
Kollaps
X
-
/#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson' -
Det har jag mycket svårt att tro att jag kommer göra Du får väl ta med dig hatten!Kommentar
-
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Nyllet90
Alexander: Gillar alla lule bor CoD eller?
Njae....vi är ett gäng som har startat upp en clan. Om det är poppis vet jag inte.
men återligen till frågan: Är det meningen att man sover över i två nätter? Jag har förstått rätt eller?Mvh AlexKommentar
-
-
Men.....hur hade de tänkt att man ska kunna vara där tills söndag då??
Om man anländer på fredag och ska på relax och sånt jox,.....ska man betala extra för att få bo tills på söndag? hur mkt skulle det kosta då?
Mvh AlexKommentar
-
Det finns paket för lördag eller söndag och lördag till söndag. Om du anländer på fredag så får du alltså betala för natten mellan fredag till lördag utanför paketpris. Så har jag förstått det hela iallafall.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Stefan Larsson
Det finns paket för lördag eller söndag och lördag till söndag. Om du anländer på fredag så får du alltså betala för natten mellan fredag till lördag utanför paketpris. Så har jag förstått det hela iallafall.Mvh AlexKommentar
-
Taget ifrån första inlägget i detta ämne...
citat:Boende fredag natt:
4-bäddsrum(hotell) 225 SEK/person
Dubbelrum (hotell) 300 SEK/person
Enkelrum (hotell) 450 SEK.Kommentar
-
-
va trevliga priser. jag reser upp från barcelona bara för stämmans skull. har bokat plats i baksätet på anlis Aero :-)fish r friendKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Stefan Larsson
Taget ifrån första inlägget i detta ämne...
citat:Boende fredag natt:
4-bäddsrum(hotell) 225 SEK/person
Dubbelrum (hotell) 300 SEK/person
Enkelrum (hotell) 450 SEK.
Jag tar med mig min NY keps så ni kanske känner igen migMvh AlexKommentar
-
Nu är vi snart uppe i 40 bokade övernattningar lördag natt på Ciklidstämman och Ciklidbladet (med annonsen om Ciklidstämman)har inte kommit ut än. Ser jättebra ut! Ska vi slå besöksrekord i år eller...?
OBS! Enkelrummen är slut och fyrbäddsrummen är snart slut också. Återstår alltså nästan bara dubbelrum!Jens Granquist
Karlskoga AkvarieföreningKommentar
-
Nej, va faen! Jag som ville ha ett billigt alternativ (som 4-bädd).
Hur är anexet? Är det ledigt?Mvh
RobinKommentar
Kommentar