If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag är ganska duktig på kanonkulan. Får man visa sina kunskaper på fredagen kanske?
Annars funkar bastu och en skön stol bra för mig.. lite pilsner också kanske. (Går det censurera för personer under 18?)
Finns det ingen som har plats för två i en bil till filipstad den 15:de ? Är inte så sugen på att betala 650:- enkel resa till SJ
Se till att boka i tid på www.sj.se då kan du pressa priserna betydligt. Välj just nu biljett, det blir billigast. Jag brukar boka i god tid i fall jag ska resa hem till lidköping från Lund och en enkel resa med x2000 brukar gå på runt 170 kr om man är ute i god tid. Bara ett tips.
Denna "kvitto" man ska ta med sig, är den nödvändig? Min far har klantat till det så han glömde skriva ut när han betalade via PG.
Nu är det försent, eftersom betalningen är gjord och den är borta ur listan.
Eller kan Jens skicka en bekräftelse till min mail att betalningen har kommit fram?
citat:Jo, men bara som på en lista där massor av andra betalningar syns. Inte vad man valt för paketpris osv., utan bara PGnr och hur mkt man har skickat.
Om man klickar på betalningen så brukar man få upp en detaljerad sida med alla uppgifter, iaf på FSB....
Sen gör man bara en skärmdump och du har ett kvitto som du kan skriva ut...
Kommentar