Jag har samma erfarenheter som du, Motaguensis, vad det gäller motaguensehonor. Den jag har är otroligt bitsk mot andra. När jag för några veckor sedan släppte i doviiparet så var det hon som gav sig på dem mest och det gick så långt att jag var tvungen att flytta på henne för annars tror jag att det hade gått så långt att hon hade skadat dem allvarligt. När trycket lättade lite för doviina så gjorde de upp med motaguensehanen.
För tillfället så är hon den enda som klarar av kungen i karet, maculicaudahanen(25 cm). Motaguensehanen gör det definitivt inte.
Men någon lek har det inte blivit på ett bra tag. Varken för motaguensen eller friedrichstahliin. De har tagit ett revir och de putsar på sina stenar samt gräver en hel del, men mer blir det inte.
Det känns som om någonting fattas men jag kan inte komma på riktigt vad det är.
För tillfället så är hon den enda som klarar av kungen i karet, maculicaudahanen(25 cm). Motaguensehanen gör det definitivt inte.
Men någon lek har det inte blivit på ett bra tag. Varken för motaguensen eller friedrichstahliin. De har tagit ett revir och de putsar på sina stenar samt gräver en hel del, men mer blir det inte.
Det känns som om någonting fattas men jag kan inte komma på riktigt vad det är.
Kommentar