Mr.Fish, det gör jag också men vissa betalade sent
Medlemmar 2005 / Medlemsfrågor
Kollaps
X
-
-
Ja har inte heller fått min.. Men dom i skåne är ju lite segare. Var bättre när man bodde i solna.. Eller ja trodde jag i alla fall..Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av GoSatta
Mr.Fish, det gör jag också men vissa betalade sentKommentar
-
Det utlovade extrautskicket av CB kommer att ske imorgon eller senast onsdag. Glädjande är att medlemstillströmningen varit god den senaste tiden. Vi är nu upp i 1058 NCS:are. Med tanke på att det fortfarande är långt kvar på året så blir vi säkerligen fler i rullorna innan vintern åter kastar sig över oss.
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
-
Lite medlemskuriosa
Vid en genomgång av medlemsregistret visar det sig att de finländska ciklidisterna står i en klass för sig! Alla som var medlemmar 2004 är nu även medlemmar 2005 Dessutom har det tillkommit någon helt ny medlem.
Finland leder med andra ord den Nordiska ciklidserien överlägset! Grattis till tätpositionen!
Dags för oss andra nordbor att ta del av den finska anslutningssisun, eller hur [:p]
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
Ställer frågan om ev familjemedlemsskap. Min fru vill gärna stödja föreningen, men det känns onödigt med dubbla medlemsskap samt dubbla CB. Skulle man kunna ha ett medlemsskap där man för en extra hundring kunde få med resten av familjen. Detta skulle innebära att den extra personen (i detta fall frugan) fick en röst på årsmötet.
Bara en tanke.......// Magnus ArvidssonKommentar
-
Tyvärr har ett skrivarhaveri medfört att extrautsckicet är försenat. Jag hoppas få iväg tidningarna senast imorgon iaf.
Angående familjemedlemskap så har detta varit uppe flera gånger tidigare och föreningen prövade detta under ett antal år. Resultatet blev ett tecknat familjemedlemskap och därför togs möjligheten bort.
- Lars FalkKommentar
-
Ska man se det ur demokratiaspekten så skulle det betyda att din fru inte är en till 100% gembördig medlem..
Som det e nu är alla medlemmar lika! Alla får rösta, alla får en tidning, alla får allt lika. Skall man ha familjemedlemsskap skall föreningen hantera ett visst antal medlemmar för "sig själva".
God tanke, men knepigt att genomföra...Kommentar
-
Skulle inte extra utskicket på cb 1 dyka upp i veckan? Min har inte dykt upp.
MvhKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Cutekid
Skulle inte extra utskicket på cb 1 dyka upp i veckan? Min har inte dykt upp.
MvhKommentar
-
Jupps .. då får vi hoppas på att det dyker upp i morgon lagom tills fredags whiskyn.
MvhKommentar
-
Efter diverse skrivarstrul och annat lattjo blev allt äntligen klart igår. Tidningarna skall vara framme senast torsdag denna vecka för svenska medlemmar, övriga nordiska länder får vänta ngn dag till. På grund av strulet är det möjligt att några kommer att få två tidningar, ni som får det kan lämpligen använda det andra exemplaret när ni berättar för andra vilken kanonförening ni är med i Jag beklagar att det drog ut på tiden.
Medlemskort och övrig info kommer att skickas ut inom kort.
Kan även upplysa om att jag träffade på en mycket serviceinriktad posttjänsteman som hjälpte till och fixade en hel del med administrationen Han skulle bland annat kolla om det fanns något sätt att få iväg sändningen till en lägre kostnad, kanske finns det hopp för posten ändå
- Lars FalkKommentar
-
Så här alldeles innan CB 2 2005 skickas ut till alla medlemmar har 1092 kloka människor hunnit ansluta sig
Efter en lite trög start är vi nu alldeles i hälarna på förra årets medlemssiffror [:p] Visa upp ert nya nummer av CB 2 för vänner och bekanta, och för arbetskamrater och grannar så är vi säkert ifatt till CB 3 kommer ut i början av hösten För vem kan motstå en sån enastående medlemstidning som Ciklidbladet [?]
- Lars FalkKommentar
-
För alla er som har fått era tidningar men inte era medlemskort så kommer dom att gå till posten imorgon.
det blev lite förseningar när vi bytte medlemsansvarig men nu ska allt rulla igång igen./Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
Kommentar