Hur mycket jag än skulle vilja svara ja, så är det svårt eftersom varje konto ändå kräver en del adiministration i uppsättning och sådant, hade jag gjort alla moment själv så kanske det inte varit lika svårt men när det är anställda som sköter det så måste man ju få in och täcka deras lön osv osv. Däremot så kommer det att komma Borås CiklidSällskap eller vad namnet nu blir till slut, till del. Min firma Anxious kommer att sponsra med hotell, plattformen Combinations samt anpassningar för siten. Deathdealer kommer att stå för den grafiska biten så vi får se vart vi landar när vi är klara...vi återkommer med resultatet. Så tyvärr robin....
Gratis webhotell?
Kollaps
X
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG -
-
Ser att du bestämt dig.
Fick en länk skickad till mig om forumet...kul
Kommentar
-
Japp, och jag såg att du reggat dig. Kul
Det är inte meningen att jag/vi tänkte konkurera med ciklid.se men iaf föra samman oss västgötar lite mer. Använda varandra mer än vad vi gör. Lunds ciklidsällskap är inspirationskällan till allt det här.Mvh
RobinKommentar
-
citat: Japp, och jag såg att du reggat dig. Kul
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Robin. Jag vet inte om det kan klassas som smygreklam eller inte. Men det finns inte så många tänkbara adresser som ett företag som har en svensk domän kan ha. Stavar man bara rätt till Anxious så...Undras om det finns någon NCS som skulle vara intresserade av bra rabatter och priser till medlemmarna på även sånt som inte är akvarierelaterat månne...Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Kommentar