Köpa tillbehör via nätet?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mek
    Användare
    • January 2005
    • 540

    Köpa tillbehör via nätet?

    Ngn som vet om det finns ngn schysst site att köpa akvarietillbehör från? Så man kan jfr priser (och service) med butikerna...

    /M
  • deathdealer
    Användare
    • August 2004
    • 1639

    #2
    Det finns FLERA ÅF på nätet....
    Sök och kolla, jämnför...

    Kolla in vilka länkar som finns här på ciklid.se

    Deathdealer
    "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
    "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

    Kommentar

    • PsyM
      Användare
      • March 2004
      • 460

      #3

      P.W.S.S zoo, vi har tillbehör för era sötvattens och saltvattensfiskar. allt för att era älskade husdjur skall få det de behöver. tex era reptiler

      Din akvariebutik på nätet. Vi har tillbehör av alla stora märken för akvarier. Med lång erfarenhet hjälper vi er med era frågor om ditt akvarium.
      Min Zoon
      Mitt 900 liters

      Kommentar

      • Stelin
        Användare
        • December 2002
        • 1339

        #4
        //Stefan Lindstedt

        Kommentar

        • mek
          Användare
          • January 2005
          • 540

          #5
          Tackar!

          Kommentar

          • Loket65
            Användare
            • September 2003
            • 176

            #6
            Jag har beställt från Akvanet i Danmark, lite strul med betalningen eftersom man måste betala i förskott, men mycket god service och snabb leverans. Billigt blev det också, men det var nog för att jag beställde ganska mycket grejer. Annars är frakten inte helt billig om man bara beställer någon enstaka sak.
            Den som äter lever får sej
            *Magnus*

            http://www.orumsnygard.se

            Kommentar

            • mek
              Användare
              • January 2005
              • 540

              #7
              Kan väl också nämna, att jag är ute efter ett extra innerfilter (har snart "bara" en Fluval 4+ i 240literskaret och har lite ont om plats för ytterfilter). Schysst och inte alltför dyrt.

              Vad kan vara smartast att komplettera med? En till Fluval 4+? Eheim 2252? Ngt pumphuvud med filtermatta till?

              Kommentar

              • Karon
                Användare
                • April 2002
                • 880

                #8
                Aquaristik & Aquarium Shop. Auch Aquariumpflanzen / Wasserpflanzen für Ihr Aquarium im Shop. Aquaristik Versand seit 1992. Über 170.000 Kunden weltweit

                Ett Aquaclear 802 med filtermatta kanske?
                Vad har du för fiskar i akvariet?

                Kommentar

                • mek
                  Användare
                  • January 2005
                  • 540

                  #9
                  Inte omöjligt. Har funderat lite kring den pumpen. Kruxet är bara att jag tänkt köra med diffuser, om det finns ngn som låter mindre än Fluvalens diffuser (akvariet står nämligen strax utanför sovrummet...). Får se vad det blir när lönen kommer

                  Mina 240litersfirrar:
                  2 Ancistrus, 1 Segelfena, 4 Pakistanbotior, 4 hongi, 4 rödzebra, 6 Golden, 7 Pearl samt 10 Mangiano. De 3 sista Malawiarterna är rätt små fortfarande, så det är ingen trängsel än.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...