c.a 300 L....
Trimaculatum 2005!
Kollaps
X
-
-
Min ena "svensk hona" börjar ta sig tycker jag:
Lite mer kött på benen... å lite gulare/brunare. Rätta fina ögonfläckar oxå.
Hoppas ungarna blir en fina... har 5 st yngel forfarande och det skall bli spännade och se hur de tar sig!Anders LKommentar
-
hon börjar ju bli riktigt fin nu ju! det blir nog väldigt fina yngel skulle jag tro!
//tomKommentar
-
-
En ny bild på "Lilltrisse" också:
Rätt maffig i verkligheten skall ni veta!Anders LKommentar
-
-
Från samma ställe som alla andra tror jag... simonstorp eller vad det nu vad för ställe?Anders LKommentar
-
Kommentar
-
Anli: Dina brudar är från Tjeckien. Det var från mig dom kom, jag har en bror till dom på ca: 15 cm. även han är nu snyggt gulaktig.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Beast
Anli: Dina brudar är från Tjeckien. Det var från mig dom kom, jag har en bror till dom på ca: 15 cm. även han är nu snyggt gulaktig.
Hon e typ 12-13 cm nu. Den andra nån cm kortare.Anders LKommentar
-
Nää, dom var verkligen inte snygga när dom var mindre!!! Roligt att dom tar sig. Har eventuelt en "Amerikanska" på gång till min hane, hoppas ju också på lite nya gener typ "LillTrisse". MYCKET snygg!!Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ärligt talat så var inte trisse speciellt fin han heller när han var liten. Simontorpatöserna var faktiskt mycket finare, om jag får säga min mening.
Trisse och hans bröder var grå utan några speciella markeringar när de gick de första veckorna hemma i Genarp. Men det har ju föränadrat sig sedan dess.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av jinnarparen
Ärligt talat så var inte trisse speciellt fin han heller när han var liten. Simontorpatöserna var faktiskt mycket finare, om jag får säga min mening.
Trisse och hans bröder var grå utan några speciella markeringar när de gick de första veckorna hemma i Genarp. Men det har ju föränadrat sig sedan dess.
Anders LKommentar
-
Jämför med...
Bilden är visserligen av urusel kvalité men man ser ändå att det var dåligt med färgen på den tiden.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar