jag tittade inte efter så noga när jag fotade, därav förmodad, men det är en hona som ni säger, hanen har större o längre fenor.
Trimaculatum 2005!
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
jodå jag har ett par. var lite slarvig när jag la in texten på bilden. köpte ett par från början.Kommentar
-
-
hur länge kan ett trimac yngel på kanske 5cm gå i en 222L?
//tomKommentar
-
-
okej! kanske får bli det då.. man blir ju så impad av era fina trimacs speciellt din hanne lilltrisse anli..
//tomKommentar
-
Nu har vi väl sammlat nog med dammråttor i denna tråd????
Här kommer lite nya bilder på min trimac som sakta men säkert blir gulare.
(5 sista bilderna)Mvh AlexKommentar
-
Lovande Alexander! Ingen bild utan lekdräkt? Timacarnas är så ful ju...
Jag väntar på att Gosatta skall posta bilder på den största och finaste av mina yngel som han fick. Enligt uppgift skall han ha kaxat till sig mot rödciklider, och fått rött bröst!
ps Min bild på lilltrisse blev "picture of the month, July" på Cichlids of the Southeast [8D]... fast konkurrensen var nästan noll[]Anders LKommentar
-
Tyvärr inte för tillfället. De är mitt under uppvaktning av ägg och yngel.
Hur stora är dina yngel nu? Borde väl vara säljbara snart..? är faktiskt lite sugen på småtrissar, urvalsodla lixom
Grattis oxå till utmärkelsen, vilken bild använde du?
Mvh AlexKommentar
-
Har bara två yngel som jag redan måste sära på, så de inte tar ihjäl varandra. I var sitt 54 liters. Gosatta göder den tredje. Två yngel dog i konkurrensen.
Den senaste bilden använde jag, där Lilltrisse ser fet å fin ut:
Anders LKommentar
-
He é bara o skicka upp till norrland! [8D]
Mina äldsta yngel strök ner medans jag var borta på resande fot. Bara att sattsa på ny kull.Mvh AlexKommentar
-
jaja sånt tjat ja ska försöka ta en bild =) .. men min kulfisk är ju så rädd för kameran så då blir det kaos i burken men ja försöker/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
-
njae yngel e synd å säga längre, han/hon e lika stor som mina fullvuxna rödciklider (uj nu sitter jag här å erkänner vilken fisksoppa jag har hemma )/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
Kommentar