If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nyss när jag stirrade i karet såg jag en av de större trimacsen irritera sig på utblåset till mitt ytterfilter. Han som for fram till den och undersökte den, tills han kom vid utblåset och slungades iväg av vattnet som sprutade.
J-vlar va förbannad han blev!!! Hela kroppen mörknade, blev tiger randig och började attackera röret, hoppade upp över vattenytan... han höll på så i kanske en kvart innan han lessnade... Herregud vilken show...[8D]
Nyss när jag stirrade i karet såg jag en av de större trimacsen irritera sig på utblåset till mitt ytterfilter. Han som for fram till den och undersökte den, tills han kom vid utblåset och slungades iväg av vattnet som sprutade.
J-vlar va förbannad han blev!!! Hela kroppen mörknade, blev tiger randig och började attackera röret, hoppade upp över vattenytan... han höll på så i kanske en kvart innan han lessnade... Herregud vilken show...[8D]
Synd att man inte hade kameran till hands
låter väldigt *trimac-aktigt*...böt som sakt ca 80 procent i deras kar i dag och måste ju säja att de var behövligt...sett att vattnet har varit lite skumt,nåja ,hur som hälst så blir han aldeles galen på mej då jag huserar med sugröret han biter å har sej på de,,skrattar för mej själv,men passar mej för att ha fingrarna för långt ner på röret då han har bitit mej en gång...fan de kändes ska jag säja..hehehe,,,sen i eftermiddag så såg att min nya mal vart sugen på mindsta jaggisen jag har i andra karet så jag fick panik å tänkte att no måste de gå bra att flytta han med *trimme the killer*....men icke de...jäääävlar han dök på malen å formligen bet som en kulspruta.[:0]..ojojojo....han rädda han just så pass...så nu går han i de andra igen...men som sakt....nu har jag fan provat ha de mästa i deras kar... DE GÅR INTE!!!!!hahaha...ja kanse en haj eller nått....lovar han skulle inte tveka att skydda sitt revir ändå...men de är väll de här som gör att man gillar dessa coolingar...för de är dom värkligen.
nåja nog för denna gång och ha en trevlig lördagskväll
tjosan hopsannn...kom hem i dag å såg att honan har äggröret ute...jippiii...hoppas nu bara de går vägen,,,,har filmat lite´hur honan skakar å är alldeles till sej....oj va glad jag blir..håll tummarna nu kolla här
Kommentar