projekts pumpar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jennypet

    projekts pumpar

    är det nån som har erfarenhet av dom?? är dom bra?
  • Tony
    Användare
    • April 2002
    • 4594

    #2
    Jag har bara testat ett av de större pumphuvudena. Det som pumpar ca 3000L/timma var helt ofantligt skramligt och överröstar det mesta.

    Tony Englund

    Kommentar

    • Henrik Dehlin
      NCS Medlem
      • September 2002
      • 1913

      #3
      Skräp tycker jag...Min gick sönder men före det så lätt det som f*n och sugpropparna var värdelösa,plasten börja även bukta inåt på nått konstigt sätt...Aldrig med project

      Kommentar

      • perik9
        Användare
        • April 2002
        • 161

        #4
        Dom större PJP pumparna är helt ok, jag kör bara med dom
        PJP 2002 Kanon till det priset
        Perran

        Kommentar

        • jennypet

          #5
          är ute efter en till pump till mitt nya akvarium.hittade en Project pjf 2001 den har en filtervolym på 12 liter är de nån som provat den?

          har aldrig haft ytterfilter förut men inser nu att ska jag ha discus så behöver jag ytterfilter och det är mycket smidigare
          har ett fluval 303 nu men vill ha ett till som är betydligt större

          tänkte försöka komma över ett bra filter men inte till eheims priser =)

          hittade oxå en Am-top Professional för under 1000-lappen är dom bra??

          Kommentar

          • StefanL
            Användare
            • August 2002
            • 10784

            #6
            AM-Top har fått bra kritik ifrån användare. Väldigt lik Eheim i utförande...

            Kolla på http://www.mamut.com/zoosaker ....under "beställ produkter" och "Ytterpumpar".

            Kommentar

            • jennypet

              #7
              hmmm tittade på AM-Top.. men fattar itne vilket filtermaterial de skulle ha. de hade juh just inget material... bara blå filtermatta å den ska väl inte i den pumpen
              fast man kan juh köpa pumpen där å material hemma i butiken... hmm ja de kanske blir en sådan då.

              Kommentar

              Arbetssätt...