Arowana
Kollaps
X
-
-
Akvaristen: Den såg maffig ut!
Min skyfflar verkligen in pellets numer... vilket matvrak. Mån får nog hålla igen lite med matningen
Lite färska bilder på den (suddig) och Fei fengarna (de blev ju så bra på bild):
Anders LKommentar
-
Tycker det hade vart astufft att slänga ner den i dammen till sommaren. Borde ju funka bra med en värmare för att få upp tempen dom fåtaliga dagarna som inte kommer vara kanonvarma i sommar.Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Lundensis
Anli: Dina tetror är grymt häftiga. Sådana ska jag helt klart ha en dag.
Perfekta sällskapet till stora ciklider och arowaner med för den delen. Borde filma dom faktiskt, de har ett rätt eget beteende.
Undrar hur de ser ut när de är 30+!! Just nu mellan 19-22 cm kanske.Anders LKommentar
-
Är den asiatiska arowanan dyrare än silvervarianten?
Har aldrig själv sett den asiatiska varianten i affärerna, är den sällsynt i svedala?Mvh AlexKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää
Är den asiatiska arowanan dyrare än silvervarianten?
Har aldrig själv sett den asiatiska varianten i affärerna, är den sällsynt i svedala?Anders LKommentar
-
även CITES listade så det är inte alla som får handla med dom./Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
citat:
japp den är svindyr, så mycket har jag förstått!!Kommentar
-
En "Asiatisk Arowana" i typ 10cm-storlek kostar ca 500:- i Kungsbacka.. Om det e med eller utan intyg vet jag inte, men den såg liten ut!Kommentar
-
-
dom billigaste i Thailand kan du få för tja kommer inte ihåg exakt nu men säkerligen under hundringen, dom dyraste över 100000/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
när det gäller asiatiska arowanor så får man skilja på varianterna.
det är inte tufft i arowana-kretsar med en vildvariant, de kostar i princip ingenting när de väll finns att få tag på.
det är en prestigegrejj att ha en riktigt fin golden xback, super chili red, redtail golden, bluebased red etc. dessa dyra avelsvarianter är det som saluförs till rätt rejäla priser.fish r friendKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Torsten
En "Asiatisk Arowana" i typ 10cm-storlek kostar ca 500:- i Kungsbacka.. Om det e med eller utan intyg vet jag inte, men den såg liten ut!
Kommentar
-
citat:när det gäller asiatiska arowanor så får man skilja på varianterna.
det är inte tufft i arowana-kretsar med en vildvariant, de kostar i princip ingenting när de väll finns att få tag på.
det är en prestigegrejj att ha en riktigt fin golden xback, super chili red, redtail golden, bluebased red etc. dessa dyra avelsvarianter är det som saluförs till rätt rejäla priser.Kommentar
Kommentar