ok,huvudsaken är att han/hon spisar....pellets är ju faktiskt dunder foder för en arrowana.....visst?
Arowana
Kollaps
X
-
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää
Hur är det med lek av arowana? Finns det några raporter i Sverige?
citatk,huvudsaken är att han/hon spisar....pellets är ju faktiskt dunder foder för en arrowana.....visst?Anders LKommentar
-
grymm film!!! klart den är japansk bara dom som lyckas med sånt där =) visste faktist inte att folk lyckades i akvarium./Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
-
Japp visst e filmen grym... vilken romm!
Visse asiatiska arrowana cool när de har färg å så (fjällen), men jag tycker nog silverarowanan har häftigare fenor och extremare form, Den asiatiska ser mer ut som en vanlig fisk. Fast, visst skulle jag gärna ha en sådan där röd variant som du hade på thailandskorten Mats!
Anders LKommentar
-
-
Den Asiatiska är ju helt klart mycket läckrare, påminner mycket om en Asiatisk drake vilket den ju fått sitt smeknamn utav och en fisk som ser ut som en drake är nog så läcker det går att bli !
Silverarowanan är ju inte dåligt tuff den heller men den klår inte dom Asiatiska på långa vägar.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Vomera
Den Asiatiska är ju helt klart mycket läckrare, påminner mycket om en Asiatisk drake vilket den ju fått sitt smeknamn utav och en fisk som ser ut som en drake är nog så läcker det går att bli !
Silverarowanan är ju inte dåligt tuff den heller men den klår inte dom Asiatiska på långa vägar.Anders LKommentar
-
Har förstått att det är riktigt stora burkar som gäller!
Vad är viktigast för Arowanan?
Stor yta eller stor volym? Den håller väl sig mest vid ytan?
Magnus LovgrenKommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av anli
ytanMagnus LovgrenKommentar
-
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Leopoldi
Vill ni få den att växa till runt 1 meter så kan det behövas ett par liter till.....=)Magnus LovgrenKommentar
-
Hej
Tänkte visa lite bilder på min arowana.
Min arowana växer rejält fort. i denna tråden på ett annat forum kan ni se när min var ungefär lika stor som din anli för ett år sedan och sedan en bild på den nu. Akvariet är på 900L.
En sak jag märkt är att den bara äter 2-3ggr i veckan nu när den är större, men när den äter så äter den med besked. Är det någon annan som märkt det på sina arowanor?
Mvh
DavidKommentar
Kommentar