Jag visade nyss bilden för min flickvän, och tyckte det var... likt! Förutom att du har lite rundare ansikte än mig, så tyckte hon det var väldigt likt! Hur gammal är du, om jag får fråga? Själv är jag 23 år.
Arowana
Kollaps
X
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Nilssonnet
Jag visade nyss bilden för min flickvän, och tyckte det var... likt! Förutom att du har lite rundare ansikte än mig, så tyckte hon det var väldigt likt! Hur gammal är du, om jag får fråga? Själv är jag 23 år.Mvh AlexKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää
citat:Ursprungligen skickat av Nilssonnet
Jag visade nyss bilden för min flickvän, och tyckte det var... likt! Förutom att du har lite rundare ansikte än mig, så tyckte hon det var väldigt likt! Hur gammal är du, om jag får fråga? Själv är jag 23 år.
Snuffsa runt lite på min zoon om du vill! Min zoonKommentar
-
-
Jaja...visst...är ingen moderator. Ska nog inte säga så mkt då.
För att återgå till ämnet någolunda så kan jag berätta att arowanan min knep en hel räka idag [)]Mvh AlexKommentar
-
-
Kass bild på henne:
Mvh AlexKommentar
-
-
var på Zoogiganten och Jäger igår, de hade inte några Arowanor....
Däremot hade de en Dovii hane på Jäger, kan vara min gamla men tyckte han såg lite liten ut....Kommentar
-
Go kväll!
Liten filmsnutt på min Alice som är nyinkoppad i 720. trimachanen är lite smått fundersam vad det är för en typ.
Tack även KiteZ som tog tid o lägga upp den på sidan.Mvh AlexKommentar
-
Inte god kväll!![V]
TSN mal 18cm + Arowana 15 cm = [B)][B)][B)][B)][B)][B)]
Får inte ihop det, men malen gör visst det.
Den kommer bajsa ut 400:- inom ett dygn iaf.....Mvh AlexKommentar
-
-
Inte god kväll!![V]
Den kommer bajsa ut 400:- inom ett dygn iaf.....
*LOL* hur fasen kunde du slänga ihop den läbbige malen med arrowanan ?? har du inte matningen på film Alex ??
Hehehehe.....ball som fan !
// matte// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av drd
Inte god kväll!![V]
Den kommer bajsa ut 400:- inom ett dygn iaf.....
*LOL* hur fasen kunde du slänga ihop den läbbige malen med arrowanan ?? har du inte matningen på film Alex ??
Hehehehe.....ball som fan !
// matte
Mvh AlexKommentar
-
Nu finns det äntligen en Arowana i Genarp också.
Blev ägare till en igår. Den är mellan 13-14 cm för tillfället och verkar trivas bra i mitt 540 l kar.
Tänkte först stoppa i den i mitt 3m kar, men efter Alex olycksfall med sin arowana tyckte jag att det var bättre att ha den i ett annat kar tills den är större än min TSNmal (som förresten käkade sin 1:a räka igår).Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
Kommentar