Är det viktigt med fasta runtiner för discus? Jag har inte haft några som hällst regenbundenhet vad gäller ljus och matning ni runt jul. Vill discusarna ha regelbundenhet när de gäller tänding och släkning samt matning?
Discusarna har varit väldigt blyga på sisstone. Jag har inte varit hemma så mycket så kanske har de vant sig av vid att någon går där? Men jag har också haft pump problem. Den stannade helt i några dagar. Men jag har bytt vatten mycket efter det. Hur lång tid och många vattenbyten borde det ta att rätta till pumpens strulande? Sen har jag ju rivit runt lite för att kunna suga ordentligt överallt kan de också göra att dom är räddare en tid fram över?
Discusarna ser inte sjuka ut på något sätt men de är mycket räddare än vanligt.
Tacksam för alla svar och funderingar
Discusarna har varit väldigt blyga på sisstone. Jag har inte varit hemma så mycket så kanske har de vant sig av vid att någon går där? Men jag har också haft pump problem. Den stannade helt i några dagar. Men jag har bytt vatten mycket efter det. Hur lång tid och många vattenbyten borde det ta att rätta till pumpens strulande? Sen har jag ju rivit runt lite för att kunna suga ordentligt överallt kan de också göra att dom är räddare en tid fram över?
Discusarna ser inte sjuka ut på något sätt men de är mycket räddare än vanligt.
Tacksam för alla svar och funderingar
Kommentar