supererbjudande till NCS medl!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • deathdealer
    Användare
    • August 2004
    • 1639

supererbjudande till NCS medl!

Hej på er gubbar och gummor!

Jag har ordnat (och fått ja från styrelsen) möjligheten för NCS medlemmar att köpa KlickDatas Photoshoputbildning till ett fantastiskt pris. Kursen är CD baserad, och istället för 990:- (vet inte om det priser är exkl. moms), så får VI köpa denna för 500:- inkl. moms och frakt...vilket är fantastiskt billigt!

Vill man läsa om vad kursen innehåller hittar man information på:
    A great Learning Management System that makes the organization lift. If you need to enhance knowledge in your team or go online courses and tailor your own training with award-winning LMS.

Beställningsförfarande får bli att de sänder Christer på Klickdata ett mail med:
    Namn, adress och märkt att de är medlemmar i föreningen.
    Leverans sker mot postförskott!
    Min mail är: chs@klickdata.com

hoppas att detta uppskattas, då det är ett unikt tillfälle!!!!

Deathdealer

Ps. Jag hoppas att detta är det rätta stället att lägga ut erbjudande på, och finns det frågor kring erbjudandet...kontakta mig gärna!
    "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
    "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
  • Johan
    Användare
    • August 2002
    • 3029

får man välja vilken av photoshop utb man vill.

Kommentar

• Christer T

Kanon Stefan! Vet du om man har användning av kursen även om man som jag bara har Photoshop Elements?

Hälsningar
      Christer T

Kommentar

• deathdealer
        Användare
        • August 2004
        • 1639

Kursen är för Photoshop CS den senaste versionen MEN det mesta går att applicera på äldre versioner!!! Nästa allt i Elements finns i Photoshop och man lär sig enormt mycket den vägen....

Deathdealer

"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
        "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

Kommentar

• Henreb
          Användare
          • November 2004
          • 56

500 kr per kurs är det va? CS var ju indelad i två delar.

Man måste själv stå för programmet, har jag förstått det rätt då?
          540L Sydamerika

Kommentar

• Joakim Draktoft
            NCS Medlem
            • April 2002
            • 7334

Korrekt uppfattat.

Photoshop Cs + Kurs för 500:- vore att drömma....

Joakim Draktoft
            f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• deathdealer
              Användare
              • August 2004
              • 1639

Hanreb; kursen är uppdelad i 2 delar en nybörjarkurs och en fortsättningskurs...
              Jag valde klick-data för de kurser som dom har är super!!! Har själv användt dessa i omgångar....

Deathdealer

Kommentar

• Henreb
                Användare
                • November 2004
                • 56

citat:Ursprungligen skickat av Joakim Draktoft

Korrekt uppfattat.
                Photoshop Cs + Kurs för 500:- vore att drömma....
                Tänkte om det på något sätt gick att låna programmet under kursen. Lät inte så troligt i mina öron heller. Men vad vet jag vad man kan göra med datorer....

Vad går CS på? Finns uppgraderingar från tidigare versioner till CS?

540L Sydamerika

Kommentar

• Micke
                  Användare
                  • April 2002
                  • 9579

citat:Tänkte om det på något sätt gick att låna programmet under kursen.
                  30-dagars testversion av Photoshop CS finns att hämta här:

citat:Vad går CS på? Finns uppgraderingar från tidigare versioner till CS?
                  Ca 9000:-, uppgradering ca 2200:- för svensk version, engelsk version 6000:- resp. 1600:-.
                  Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                  Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• deathdealer
                    Användare
                    • August 2004
                    • 1639

Jag har varit i kontakt med Programvaruföretag, och dom kommer återkomma med violka rabatter vi kommer att FÅ om vi vill köpa Elements eller Photoshop!!! TADA!!!!!!!!!!

Deathdealer

Kommentar

Arbetssätt...