Hej på er gubbar och gummor!
Jag har ordnat (och fått ja från styrelsen) möjligheten för NCS medlemmar att köpa KlickDatas Photoshoputbildning till ett fantastiskt pris. Kursen är CD baserad, och istället för 990:- (vet inte om det priser är exkl. moms), så får VI köpa denna för 500:- inkl. moms och frakt...vilket är fantastiskt billigt!
Vill man läsa om vad kursen innehåller hittar man information på:
Beställningsförfarande får bli att de sänder Christer på Klickdata ett mail med:
Namn, adress och märkt att de är medlemmar i föreningen.
Leverans sker mot postförskott!
Min mail är: chs@klickdata.com
hoppas att detta uppskattas, då det är ett unikt tillfälle!!!!
Deathdealer
Ps. Jag hoppas att detta är det rätta stället att lägga ut erbjudande på, och finns det frågor kring erbjudandet...kontakta mig gärna!
Jag har ordnat (och fått ja från styrelsen) möjligheten för NCS medlemmar att köpa KlickDatas Photoshoputbildning till ett fantastiskt pris. Kursen är CD baserad, och istället för 990:- (vet inte om det priser är exkl. moms), så får VI köpa denna för 500:- inkl. moms och frakt...vilket är fantastiskt billigt!
Vill man läsa om vad kursen innehåller hittar man information på:
Beställningsförfarande får bli att de sänder Christer på Klickdata ett mail med:
Namn, adress och märkt att de är medlemmar i föreningen.
Leverans sker mot postförskott!
Min mail är: chs@klickdata.com
hoppas att detta uppskattas, då det är ett unikt tillfälle!!!!
Deathdealer
Ps. Jag hoppas att detta är det rätta stället att lägga ut erbjudande på, och finns det frågor kring erbjudandet...kontakta mig gärna!
Kommentar