Det blir val dags att dra igang arets bilaga.
Mina tva har dragit ner pa yngel produktionen och hoppar inte i sang eller kruka mer an var 3dje manad nu men sa ar dom ju gammlingar ocksa - ca 4 ar.
Jag fick en begaran av Cichlidscene pa yngel sa han kunnde odla upp ett show exemplar och sedan dess har dom inte tryckt ut ett enda agg
Innan dess var det varje manad.
Jag tror Fredrik sade nagat om att yngelproduktionen avstannade efter ett litet tag.
Det blir nu ofta brottning med gibbicepcen som troligen ar over 30cm nufortiden men dom haller sig igang bra och det blir inga allvarliga skador.
Jag forstar nu varfor manga som har show firrar inte vill ha dom tillsammans med andra firrar och speciellt inte som ett par - vissa sma arr gar inte bort med tiden enns.
Kul att du fick jaggor igen Fredrik.
Tidigare trådar angående jaguarcikliden:
"jaguar ciklid"
"Jaguarciklid 2003"
"Jaguarciklid 2003 forts."
"Jaguarciklid 2003 - del 3"
"Jaguarciklid 2003 - del 4"
"Jaguarciklid 2003 - del 5"
"Jaguarciklid 2003 - del 6"
"Jaguarciklid 2003 - del 7"
"Jaguarciklid 2003 - del 8"
"Jaguarciklid 2004"
Mina tva har dragit ner pa yngel produktionen och hoppar inte i sang eller kruka mer an var 3dje manad nu men sa ar dom ju gammlingar ocksa - ca 4 ar.
Jag fick en begaran av Cichlidscene pa yngel sa han kunnde odla upp ett show exemplar och sedan dess har dom inte tryckt ut ett enda agg
Innan dess var det varje manad.
Jag tror Fredrik sade nagat om att yngelproduktionen avstannade efter ett litet tag.
Det blir nu ofta brottning med gibbicepcen som troligen ar over 30cm nufortiden men dom haller sig igang bra och det blir inga allvarliga skador.
Jag forstar nu varfor manga som har show firrar inte vill ha dom tillsammans med andra firrar och speciellt inte som ett par - vissa sma arr gar inte bort med tiden enns.
Kul att du fick jaggor igen Fredrik.
Tidigare trådar angående jaguarcikliden:
"jaguar ciklid"
"Jaguarciklid 2003"
"Jaguarciklid 2003 forts."
"Jaguarciklid 2003 - del 3"
"Jaguarciklid 2003 - del 4"
"Jaguarciklid 2003 - del 5"
"Jaguarciklid 2003 - del 6"
"Jaguarciklid 2003 - del 7"
"Jaguarciklid 2003 - del 8"
"Jaguarciklid 2004"