If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Micke om du skriver det på "Första sidan" att ett extra utskick ev kommer att göras om medlemsantalet ökar. Då är det kanske fler som reagerar?
Bara en tanke jag hade.
Micke om du skriver det på "Första sidan" att ett extra utskick ev kommer att göras om medlemsantalet ökar. Då är det kanske fler som reagerar?
Bara en tanke jag hade.
Håller helt med dig men innan vi slår på stora trumman måste vi hinna diskutera det i styrelsen. Vi får skynda på diskussionen, jag tyckar att det är viktigt.
På helgens styrelsemöte beslutades att ett extra utskick av CB 1 kommer att göras till nya medlemmar i mitten av april, förutsatt att ett tillräckligt antal nya medlemmar tillkommer.
Har du ännu inte betalt och vill komma med i detta uskick så sätt in medlemsavgiften så fort som möjligt.
Det kommer även att gå ut ytterliggare ett påminelseutskick till de medlemmar från 2003 och 2004 som ännu inte betalt in årets medlemsavgift.
Jag hör de nya medlemmarna (från 2004) som ännu ej betalat. Har bara heeelt glömt bort det. Förstår att det krävs ett system för det men ett (automatiskt?) mejl vid årsskiftet med påminnelse hade fått fart på mig. Nu ska jag betala över nätet bums och hoppas på extra utskick. Om man som jag är med i en handfull föreningar kan det vara lätt att glömma en inbetalning Har jag betalat Amnesty än?
Ser fram emot nästa blad. Har absolut förståelse för att extra utskick kostar.
Ni som ännu inte gjort det, ta chansen att betala in medlemsaviften nu så att ni kommer med i det extra utskicket av nr 1/2005 som kommer att ske under april.
Annars får ni vänta ända till nr 2 som kommer först i månadsskiftet maj/juni (blir något försenat eftersom vi vill ha med ett reportage från ciklidstämman som kommer ovanligt sent i år).
Micke: Nu har jag betalat in årsavgiften för 2005
Men jag gjorde en internet inbetalning och fick inte plats med hela min adress osv. Men det borde väl inte vara några bekymmer för tidningen att komma rätt om det är samma adress sedan tidigare?
Kommentar