If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Varför inte scanna in en blankett och lägga på hemsidan så man ser hur denna ska fyllas i och även då kan skrivas ut, denna kan ju oxå mailas till de som inte är aktiva på forumet men ändå lämnat e-post adresser.
Woooow [:0] - måste jag säga. Håller just nu på att försöka få ihop innehållet till nästa Ciklidblad och det blir till och ta till skohornet. Det blir det klart innehållsrikaste numret sen jag tog över som redaktör. Det är fantastiskt många bra artiklar och som vanligt många bra foton (ca 110 st).
Blev så impregnerad av Draktofts ansträngningar ang betalningarna att jag gick och hämta dosan och betalade på en gång! Bra jobbat!
En sak bara... det är 2005 nu...
Ang. betalning. Det ar nog manga liksom jag som har massor av grejer vid just arsskiftet och i princip alltid vantar med icke nodvandiga utgifter tills januarilonen dvs. rimligen rasslar det till i borjan av februari. Ar det inte mer rimligt att skicka paminnelse i mitten av februari?
Ar det inte mer rimligt att skicka paminnelse i mitten av februari?
Då missar man utskicket av CB 1 som är planerat till omkring den 20/2. Som Mikael skrev ovan så är ett påminnelsebrev på väg nu och ska vara framme i god tid före månadsskiftet.
Det måste bli en väldigt låg kostnad för att ta fram första numret av ciklidbladet eftersom det verkar vara dåligt med betalande medlemmer så här i början på året. Den som betalar i mitten på året får ändock samtliga tidningar som kommer ut under året? Borde vara så eftersom jag själv var bland de sista som betalade förra året och jag fick ju samtliga nummer. Premiera gärna medlemmar som betalar i tid eller som betalar första eller andra månaden på året. Finns det möjlighet med automatisk bankgiroinbetalning av medlemsavgiften?
Det måste bli en väldigt låg kostnad för att ta fram första numret av ciklidbladet eftersom det verkar vara dåligt med betalande medlemmer så här i början på året.
Kostnaden är den samma för alla nummer. Givetvis varierar kostnaden med antalet sidor.
citat: Den som betalar i mitten på året får ändock samtliga tidningar som kommer ut under året? Borde vara så eftersom jag själv var bland de sista som betalade förra året och jag fick ju samtliga nummer.
Ja det stämmer, medlemskapet är per kalenderår och då ingår alla Ciklidblad.
citat:Finns det möjlighet med automatisk bankgiroinbetalning av medlemsavgiften?
Det beror på din bank. Hos den banken jag änvänder går det bra att lägga upp automatiska betalingar. Men eftersom betalningen sker årsvis kan det vara osäkert med tanke på att medlemsavgiften kan ändras.
Kommentar