Johannor upplockade

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • anli
    Användare
    • March 2003
    • 3740

Johannor upplockade

Kunde inte hålla mig längre...
    Plockade i dag upp två "Johannor" till reducerat pris (den ena var rejält tilltufsad):

Planen är att de skall få gå och växa till sig i ett 220 med gott om gömställen, för att senare introduceras i 900 karet med de andra bjässarna.
    Hoppas de växer fort?
    Anders L
  • Robin
    Användare
    • January 2003
    • 4526

Nu är ju du bättre än mig.. sitter här och funderar på om jag ska åka och köpa mig en xingu 1 på 12 cm.. fan vad sugen jag blir.
    Mvh
    Robin

Kommentar

• henrikrock
      Användare
      • November 2003
      • 97

Johannor är grymt coola faktiskt. JAg såg ett fint par på 15-20 cm i Sandby utanför Lund i går. Tror det var 350 kr de skulle ha för paret. Blev sugen men insåg att jag inte har plats, enligt aqualog kan de ju bli 40 cm. När man ser på bilden verkar dina vara ganska små eller? Är det någon som har koll på nån Crenicichla som kan passa i ett 220? Får nämligen snart tillgång till ett nytt kar och vill ju ha något kul i det.

Kommentar

• anli
        Användare
        • March 2003
        • 3740

Den ena av Johannorna (den tilltufsade) klarade inte natten, men det hade jag på känn... den var i väldigt dåligt skick. En chansning som inte gick hem tyvärr
        Men den andra friska individen är det fart på!
        Dumt att göra på det här viset (impulsgrejer), borde ha skaffat mig en liten grupp istället och försöka få till ett par för en gångs skull. En sologädda kanske inte är världens roligaste, fast vem vet...
        Anders L

Kommentar

• Robin
          Användare
          • January 2003
          • 4526

En sologädda kan vara nog så kul. Själv äger jag en Crenicichla Xingu 1 nu sen 1 h tillbaka.
          Mvh
          Robin

Kommentar

Arbetssätt...