If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Har varit där två gånger för 2 veckor sedan ungefär:
Har precis fått mina malawis till mitt 600-literskar.
Blev jäkligt bra och Akvarieleasing är seriösa och bra tycker jag.
Angående Golden så har jag sex par och de är jättefina men dock små, ca 3-4cm. Tony sa att han troligtvis skulle få in lite större men de var nästan lika små så jag köpte dom iaf. De kostar 85:- / st
De växer ca. 3-4 mm i månaden, så den som väntar får se. Sen gör det ju inget om de är små från början de anpassar sig lättare till det nya karet när de inte är så stora.
Too bad att man har lite väl långt till lidköping... =(
Tycker att golden är ett fint inslag med sina starka färger dock så kommer de att gå med ganska tufft sällskap så därför vill jag ha lite storlek på dem. Dels så dom klarar sig å dels så dom smälter in med mina övriga golden. Men det är ju alltid värt en resa! =)
citat:Jag tror aldrig jag vart inne i en akvarieaffär som inte har golden hemma
Det är så sant som det är sagt men många utav dem är ju inte värdiga att kallas golden... =)
Jag var uppe på Leasing å det var mycket riktigt lite för små för min smak. Hittade ett par helt vanliga ancistrus som var stora nog så dom slog jag till på. En timmes tittande i butiken utan att köpa något mera det är nästan själv plågeri!
Jag var uppe på Leasing å det var mycket riktigt lite för små för min smak. Hittade ett par helt vanliga ancistrus som var stora nog så dom slog jag till på. En timmes tittande i butiken utan att köpa något mera det är nästan själv plågeri!
Hehe!
Jag var väl där en 40 minuter iaf, köpte mig ett par VF Metriaclima sp. "msobo".
Kommentar