Tips på invånare i 450 liter

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawi_voodoo
    Användare
    • July 2002
    • 790

daniel60: Nice

Men du Bilbo: Ha både jorätare och skalare? det går väl ihopom du har en mindre jordätarart.
    Men är det verkligen så bra att använda al och bokgrenar? Har för mig att man ska ha träd som är verkligen stendött.
    /Glenn Wouda

http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

Kommentar

• Bilbo
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 1159

Jag har hört talas om att det har gjorts av andra, men jag vet inte om det fungerar
      // Magnus Arvidsson

Kommentar

• Robin
        Användare
        • January 2003
        • 4526

Några centraler vore tufft.. Varför inte ett fint lekpar av någon monsterart typ Citrinellum, Dovii, Jaguar eller nått i den stilen.
        Mvh
        Robin

Kommentar

• Bilbo
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 1159

Inte i ett 450 liters va????
          Det tycker i alla fall jag är för litet, jag hade Salvini i det vid ett tidigare tillfälle, och jag tyckte det var i minsta laget för dem!
          // Magnus Arvidsson

Kommentar

• olof
            Användare
            • April 2002
            • 1823

Hej!

Det verkar luta åt sydamerikaner?

Altumscalarer har varit på tal, om du kombinerar dessa med biotodoma wavrini eller satanoperca dameon(kungen av jordätare?) har du både bottenlevande och ytlevande ciklider som dessutom kommer från exakt samma biotop i naturen.

Andra ytorienterade SA ciklider är ju flaggisar och chokladciklider.

Jag skulle oxå vilja slå ett slag för hantelcikliden såväl den vanliga som den prickiga och den rödskuldrade.

Jag har mycket grenar av ek i mitt akvarium. Jag har plockat sedan länge döda ekgrenar, skrubbat av det ruttnaste och tvättat dem. De har inte orsakat några problem och sjunker faktiskt ganska snabbt (vilket underlättar montering). se bilder på detta bla i min zoon.

Mvh

olof
            http://malmolundcyclechic.blogspot.com/

Kommentar

Arbetssätt...