Håller sakta men säkert på att bygga upp kunskap och utrustning kring hur man ska få lite sprutt på växterna i mitt SA-kar men tycker det är svårt. Trots att jag ägnat mycket tid att både söka på forumet och googla runt saknar jag info om en hel del. För att inte tjata ihjäl vissa och prata över huvudet på andra så undrar jag om inte någon kan maila sitt telefonnummer för lite direktkontakt.
Det jag vill lära mig mer om är inköp och ihopsättning av CO2-anläggning plus lite mer om kH/pH/CO2-sambanden i vattnet.
Allmän fråga: för ett tag sedan pratades det om en CO2-reaktor som skulle vara väldigt bra, funka upp till 2000liter eller nå´t, men jag hittar inte tråden/sidan/länken. Det kanske var på zoopet, har inte omregistrerat mig där ännu.
Det jag vill lära mig mer om är inköp och ihopsättning av CO2-anläggning plus lite mer om kH/pH/CO2-sambanden i vattnet.
Allmän fråga: för ett tag sedan pratades det om en CO2-reaktor som skulle vara väldigt bra, funka upp till 2000liter eller nå´t, men jag hittar inte tråden/sidan/länken. Det kanske var på zoopet, har inte omregistrerat mig där ännu.
Kommentar