ända sen jag flyttade så har jag haft "problem" med skit som inte försvinner. det är inte avföring jag menar utan liksom skräp, små partiklar. jag får bort det vid vatten byte, men dagen direkt efter så är det lite grumligt igen. jag har ett Ytterfilter 1050 l/h
samt nu ett inner filter som pumpar 2000l/h det är satt ett stril rör på så det inte ska pump runt för mycket. jag har tot 12 fiskar samt ett gäng anicistrus, karet är på 720 liter o jag byter ca 40% en ggr i veckan.
byter jag för ofta?
har jag förmycket tryck i karet? el för lite.
eller andra tankar ider.
börjar bli less på att det inte blir lika kristalklart som det var när jag hade malawi. en bild på rötter o växter o så kan ni se om ni går in på signaturen.
samt nu ett inner filter som pumpar 2000l/h det är satt ett stril rör på så det inte ska pump runt för mycket. jag har tot 12 fiskar samt ett gäng anicistrus, karet är på 720 liter o jag byter ca 40% en ggr i veckan.
byter jag för ofta?
har jag förmycket tryck i karet? el för lite.
eller andra tankar ider.
börjar bli less på att det inte blir lika kristalklart som det var när jag hade malawi. en bild på rötter o växter o så kan ni se om ni går in på signaturen.
Kommentar