en eloge till zoopet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jonerup
    Användare
    • December 2004
    • 14

    #16
    Usch,Nej! Jag håller absolut inte med johan lindgren! Hoppas att NCS inte lyssnar till detta! NCS har en stor fördel i detta, nämligen att bevara det som ÄR BRA! Jag ser fram emot ett år med goda nyheter inom akvaristikhobby´n, och då är det skönt att man enkelt och lätt kommer in på vad som helst i NCS´s sidor. Tack, för att det är så bra här! MVH:
    Polit

    Kommentar

    • Torsten
      NCS Medlem
      • September 2002
      • 647

      #17
      NCS forum, detta alltså, e klart snyggare å simplare att använda än Zoopets nya.. Men det enda det, troligen, innebär e att jag kommer va här betylgt mera än där! Å det, hoppas jag, gynnar NCS....

      Kommentar

      • Wilhelm
        Användare
        • April 2002
        • 9122

        #18
        Det vart skitbra!
        mvh Wilhelm

        "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


        www.linkopings-akvarieforening.net/
        Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
        www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

        Kommentar

        • Tobias
          Användare
          • June 2004
          • 95

          #19
          Verkar svårt att ta sig in på deras sida just nu så jag har inte kunnat se hur det ser ut där. Är det vBulletin alltså? Det tycker jag väl lite sisådär om, både för och nackdelar. Sedan hur det ser ut är väl i stort sett upp till var och varje web master/designer.
          På väg tillbaka in i hobbyn.

          Kommentar

          • Guy_P
            Användare
            • April 2002
            • 301

            #20
            citat: Verkar svårt att ta sig in på deras sida just nu så jag har inte kunnat se hur det ser ut där.
            ZoopetGold är tillfälligt nere för uppgradering av forumet.

            Guy
            Guy

            Kommentar

            • wenger
              Användare
              • February 2003
              • 233

              #21
              Tycker att det här är mycket bättre, gillar enkelheten så hoppas oxå det här blir kvar som det är nu.

              Kommentar

              • Alexander Ylipää
                Användare
                • October 2003
                • 3615

                #22
                det enda jag skulle vilja få hit till ciklid.se, är att man ska kunna lägga upp bilder direkt på forumet, dvs. tillsammans med ett inlägg.
                Mvh Alex

                Kommentar

                • StefanL
                  Användare
                  • August 2002
                  • 10784

                  #23
                  Enkelheten består nog mycket i att det är färre besökare här än vad det är på Zoopet. Det finns inte lika många diskussioner igång samtidigt...
                  Utseendemässigt och funktionsmässigt så är det kanon här och visst känns denna sajt mer användarvänlig, men det går ändå inte riktigt att jämföra helt med Zoopet. Jag skulle önska en förnyelse utan att ta bort detta forums "själ". Allt går att förbättra...

                  Mitt tidigare omdöme, i föregående inlägg, om Zoopets nya forum är endast i jämförelse med Zoopets föregående.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...