Fick göra samma sak i min lokal, gick på 4000:-, men då fick jag betala vad hyresvärden skulle betalt, dvs utan moms. Mest jobbet och dosor som kostar, inte så mycket kabeln. Fick 4st 2x uttag monterade vid det tillfället.
Hitta lokal
Kollaps
X
-
/Andreas (Karlstad)
Under uppbyggnad:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=353092
(1000L, 840L, 2*720L, 2*540L, 3*375L, 240L, 3*222L, 2*200L, 9*180L, 2*105L, 9*54L) -
okej det var inte så billigt men det får ju gå
Jag behöver bara en stammkabel in till rummet dosor och kabel till uttag har jag redan.
Men då har jag en fingervisning om vad det max kan kosta.Kommentar
-
Tackade nej till den för att den ligger lite off-side, är aningen för dyr och har lite väl mycket fönster.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Kalle-Maja
Tackade nej till den för att den ligger lite off-side, är aningen för dyr och har lite väl mycket fönster.Magnus LovgrenKommentar
-
Har nu varit och tittat på källarlokalen i min förening i Hjorthagen. Ser mycket bra ut.
Minimalt med fönster, golvbrunn på lägsta punkten i lokalen. Plastmatta och klinkers. Plåtdörr och bred nergång/ halvtrappa till lokalen. Vatten finns på flera ställen. Litet kylskåp, WC/Dusch. Typ 40 KVM, Hyra 2800:-
Finns tydligen några fler som är intresserade av lokalen, får reda på om jag får den senast nästa helg.Magnus LovgrenKommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av bmwpower
bara till att hålla tummarna men det var ju ingea billiga priserMagnus LovgrenKommentar
-
Kommentar