If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Erm, ja, men det är inte säkert att det uppskattas. Om man går en tipspromenad, så berättar man väl inte vem som kom sist? I vår fotoklubb så redovisar vi bara de tre första och resten utan ordning. Det vore väl inte så roligt att publicera siste man varje gång eller?
Jag tar upp på nästa styrelsemöte om vi ska redovisa alla betyg. Kanske är det befogat. Jag har iallafall kvar alla resultat i databasen så de är inte borta.
Jag är ganska säker på att det kommer att trilla in ganska få foton om alla betyg redovisas. Alla är inte lika bra förlorare som Johan
En liten miss till, bilderna som visas i tävlingen är knutna till användarnamnet på forumet och hamnar då på två olika fotografer. Mitt bidrag ligger under "Tony" medan mina gamla bilder finns under "Tony Englund".
Jag och Christian har resonerat om presentation av snittbetyg och kommit fram till en lösning som uppfyller önskemål.
Snittbetyg visas synligt i presentation av vinnare 1-3 i respektive deltävling.
Övriga tävlandes bilder i repsektive deltävling presenteras under valet 'Mina bilder' (finns ännu inte) som är knutet till att du är inloggad mot forumet.
Här skall du kunna se dina olika bilder och information om när de tävlat, placering samt snittbetyg.
Att genomföra dessa ändringar kräver lite arbete, och sakerna är noterade på "att-göra"-listan. Räkna inte med att det påbörjas förrän om någon månad, med tanke på allt annat jobb som pågår just nu.
Kommentar