Då kan ni rösta i fototävlingen. Ni har två veckor på er att rösta. Glöm inte att skicka in tävlingsbidrag till nästa månad.
Fototävlingen - Januari - Rösta!
Kollaps
X
-
Fototävlingen - Januari - Rösta!
Taggar: Ingen -
-
Kommentar
-
ahh va najs, hmm ser att det går att rösta på sin egna. men jag avstår det. går det att lägga in nån spär el nåt mot det?Kommentar
-
Jeg ser at det er flere bilder på mindre enn 1000px bredde. Er det tillatt? Ellers er det et par bra bilder derMvh Bjarne
www.aquadigital.netKommentar
-
Det är bara en röst så det bygger jag inte in. Alla kan rösta 10 på sig själv så blir det jämt
Jag tog med alla bilder denna gången även om vi föredrar 1000 pixlar i bredd. Vi förändrar inte bilder som skickas in.Kommentar
-
Jag fick ett bra förslag av Zaphi på e-posten. Följande förändingar är föreslagna.
1/ Jag fixar så man inte kan rösta på sig själv.
2/ Man ser inte vem som tagit kortet förrän efter omröstningen.
Är dessa okey?Kommentar
-
-
-
Ah , fint christian. Det skulle bli mycket bättre.Kommentar
-
Då tar vi med det till nästa omgång.Kommentar
-
Diskade bilder
Enligt reglerna ska "- Bildens bredd skall ligga på 1000 pixlar."
De bilder jag av misstag tagit med som är mindre i bredd kommer därför att diskas.
Kommentar
-
Dum fråga kanske men har jag fattat rätt att man röstar genom att betygssätta 1-10? Eller finns det någon "rösta här"-knapp jag har missat?
Och en till fråga, får man rösta även om man inte är NCS-medlem?Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Det var också en av sakerna jag inte riktigt förstod först. Jag hade tyckt det skulle räcka att rösta på en, eller tre bilder som bästa bilderna. Betygsättning på varje bild verkar överflödigt, men ja, du skall betygsätta alla, eller de du vill.Kommentar
-
Jo en röst tycker jag hade räckt, då tvingas man fundera lite mer.
Fast å andra sidan så är det ju lite mer spännande med ett snittbetyg som avgör vem som vinner än antalet röster, det kan nog bli riktigt jämt i toppen om inte alla öser på med 10r hela tiden.Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
Kommentar