Helt nytt Akvastabil från Akvarielagret ca 500l

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mickebromma
    Användare
    • December 2004
    • 31

Helt nytt Akvastabil från Akvarielagret ca 500l

Hej på Er alla trevliga och otroligt kuniga akvarister.
    Jag vill härmed önska Er alla ett gott nytt år. om det nu går i dessa tider där våra med mäniskor lider utan dess like och utan hjälp ifrån våran teater besökande utrikesminister!!!!.Jag tror mig veta att det finns ett land som heter USA som bör ha ett par st extremt stora transportplan som bör rymma dom flesta skadade Svenskar som ligger på Tailands sjukhus.Punkt med detta kan man tycka
    men åter till krisen!!!sverige har så fruktansvärt mycket traktorer,lastbilar och andra militära fortskafningsmedel så att det skulle täcka dom flesta behov i både Tailand och Sumatra.och om det är så att det största problemet var luftkonditionering!!!Herre gud ska man behöva berätta att det finns portabla i Sverige.någonstans i detta otroligt svåra läge så måste man nog inse att en borgelig regering hadde nog´haft samma problem..
    Nu till min fråga
    Jag har haft till nyligen ett 720 med malawi. som det stå i preseta,så har jag sålt detta och snart får jag mitt nya "Akvastabil"
    Är det någon som har ett par bilder på något otroligt fint!!!
    Mvh Micke Ps,fyrverkeri=Pengar till Krisen
  • Johan
    Användare
    • August 2002
    • 3029

kul att du får nytt kar

bilder på något vad otroligt fint? är det något särskilt du tänker på eller bara fina kort i allmänt?

Kommentar

• mickebromma
      Användare
      • December 2004
      • 31

Hej Johan
      Väldigt fina bilder på dina fiskar vet ej vad jag vill ha i mitt nya.
      det är ju lite tråkigt att köpa fisk som i sig är väldigt fin och sen inte vara nöjd.så jag har väl lite funderingar på vad jag vill ha.
      jag vill ha färg och helst växter några idéer?

Ha det
      micke

Kommentar

• mickebromma
        Användare
        • December 2004
        • 31

Hej Johan igen
        Jag såg att du hadde rötter i ditt akvarium det är snyggt
        vart kommer dina fiskar ifrån vad behöver dom vatten/mat du vet vad jag menar.

Kommentar

• Johan
          Användare
          • August 2002
          • 3029

de kommer ifrån central o sydamerika. jag har vanligt kranvatten i mitt kar. matar med pellets som är "till för" de fiskrna jag har bla aquatic nature varvar ibland med räkmix o skalade hackade tinade räkor.

om du vill ha tips eller vill se vilka fiskar så rekar jag att du ska besöka här o titta runt lite.

där nere kan du söka på varifrån de ska komma ,strl osv.

titta runt lite där se vad du fastnar för, hojta till sen om du har ytterliggare frågor.

Kommentar

• Larry Stockholm
            Användare
            • November 2004
            • 343

En liten kommentar: Zoopet är nere för tillfället tills de öppnar under ny adress. Tar några dagar
            Lasse Omfors

Akvaristiken går i vågor

Kommentar

• mickebromma
              Användare
              • December 2004
              • 31

Hej Joha´n

Verkar enkelt med tanke på Malawi jag vill ha färg och växt gärna röda och blå fiskar?
              Några idéer
              Ha det
              M

Kommentar

• Johan
                Användare
                • August 2002
                • 3029

röda så har du ju tex rödsebra, röd rubin, vissa treawase är lite oranga röd aktiga. blå finns det nästan hur många som helst.
                tar du tex denna då har du både blåt o gult då hanen är blå o honan gul

du bor i sthl så titta in på akvarielagert el nån av de andra butikerna akvarieleasing

länkar o mer info om de butikerna finns längre ner på första sidan här på ciklid.se

Kommentar

• mickebromma
                  Användare
                  • December 2004
                  • 31

Hej Johan
                  Tackar för dina svar
                  jag har varigt på akvarielagret"där har jag köpt mitt nya".men dióm har så små fiskar och akvarieleasing är väldigt bra har du varigt där:
                  Extremt mycket fisk i stora akvarium.det fins en fisk som ska kallas Hoogi som är röd kanske lite arg eller vad tror du?

Ha det
                  M

Kommentar

• Nyllet90
                    Användare
                    • October 2004
                    • 1133

blådelfin är en mycket fin ciklid
                    Snuffsa runt lite på min zoon om du vill! Min zoon

Kommentar

Arbetssätt...