Red Moore Rötter

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mas
    Användare
    • December 2004
    • 17

    Red Moore Rötter

    Någon som vet om dessa rötter finns i någon zoo affär i sverige.Jag ha


    Beskrivelse:
    Spændende rødder, der er perfekte til opbygning af amazon biotoper, der er masser af små forgreninger på.
    Rødderne er meget lette.
    r bara sett dem på cichlide centerets hemsida.
    Audi
  • Johan
    Användare
    • August 2002
    • 3029

    #2
    du har ingen bild länk el så? jag har sett olika slags rötter men vet inte om det är red moore?

    Kommentar

    • Mas
      Användare
      • December 2004
      • 17

      #3
      Logga in på Facebook för att börja dela och ta kontakt med vänner, familj och andra som du känner.


      Prova med denna adressen,
      Audi

      Kommentar

      • Johan
        Användare
        • August 2002
        • 3029

        #4
        nej nåra såna rötter har jag aldrig sett i butik. klart coola iaf.ser ut som en "riktig" träd rot.

        Kommentar

        • Mas
          Användare
          • December 2004
          • 17

          #5
          Ja jag tycker det skulle vara (coolt)att montera en sådan i övre kanten på min amazoonas så den får hänga ut en bit och sedan neråt, hmmm om du förstår hur jag menar. Tror i alla fall att jag begriper själv undrar om det är krångligt att skicka efter från Danmark eller om det tar lång tid ? förresten man får ju inte ha bråttom om man skickar efter från PWSS heller,har väntat sen den 17 dec på prylar därifrån också,men men jag får väl hålla tillgodo med mitt tomma sånär som på en amazonas bakgrund akvarium ett tag till.Det känns lite tungt att inte ha några prylar när man väl har frivecka, jobbar skift alltså, men du skall se att till måndag ramlar nog prylarna in.[V]
          Audi

          Kommentar

          • daniel_i_malmö
            Användare
            • April 2002
            • 1338

            #6
            jag tror det var sådana rötter jag såg på ZOOAB (http://www.zooab.se/centersyd/index.html) på Center Syd i Löddeköpinge idag. De såg ut som de bilden och jag tycker mig känna igen namnet. Jag tror priset var mastiga 259 kr kilot. De vägde dock inte så mycket eftersom de mest består av ett tunt grenverk.

            /DL
            Tjugofem år med ciklider.
            http://www.malmoakvarieforening.se
            Centralamerika 2006
            Svart kaffe och drömmeri...

            Kommentar

            • Mas
              Användare
              • December 2004
              • 17

              #7
              Tack så mycket för tipset,ska kolla med dom så fort dom öppnar.
              Audi

              Kommentar

              • Johan
                Användare
                • August 2002
                • 3029

                #8
                om någon köper , fota o lägg upp så vi får se hur det ser ut "in action"

                Kommentar

                • KeXx
                  Användare
                  • December 2004
                  • 23

                  #9
                  Jag har haft lite sådana rötter som jag köpte i Holland för typ 10 år sedan... Blev fuktansvärt snyggt i karet och vattnet blir inte lika färgat som det blir med vissa andra rötter. Vad jag har sett så är denna sortens rot ganska vanlig i Malmötrakten i alla fall.

                  Jag var ute på en liten butiksrunda i helt andra ärenden och fick syn på just sådana här rötter i minst två affärer (AkvariePiraten och Akvarietjänst) men vill man ha en stor och mastig rot så får man lägga en liten slant... Men det har väl aldrig hindrat oss inbitna?

                  Kommentar

                  • Mas
                    Användare
                    • December 2004
                    • 17

                    #10
                    Ja jag ringde runt i malmö omr där finns dessa rötter att få tag i,MEN när jag frågade om de kunde skicka dessa rötter upp till Falun så lät det som om expediten fick ett smärre kruppanfall,OJ hur ska jag packa med vem ska jag skicka o vad skulle inte det kosta med ett så skrymmande paket.Så nu undrar jag det kanske finns någon här som har vägarna förbi dalarna.
                    Audi

                    Kommentar

                    Arbetssätt...