1000 inlägg

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

    1000 inlägg

    Jag vet inte om man skall skratta eller gråta, men om jag inte kände mig som en ciklidnörd innan så gör jag det nu. Jag vill inte ens veta hur Tricella känner sig

    Även om man inte alltid kan lita på vad som skrivs på forumet eller använda det som någon slags manual till akvaristiken så är en sak klar, vi har alla skapat en otrolig källa till erfarenhet, kunskap och inspiration och jag hoppas det kommer växa framöver med fler medlemmar och framförallt fler aktiva sådanna. Det är alldeles för många som ligger på 0!
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se
  • GoSatta
    Användare
    • February 2003
    • 1686

    #2
    Grattis Zaphi! =)
    /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
    http://www.gosatta.org

    Kommentar

    • deelay
      Användare
      • September 2002
      • 5394

      #3
      hehe lite nördigt e det med 1000 inlägg... få se om man kommer dit man har ju en bit kvar =)
      http://www.aquariumstockholm.se/

      Kommentar

      • imported_n/a
        Användare
        • July 2004
        • 428

        #4
        På dina 1000 inlägg, så har du säkert kommit med mer nyttigt än många andra (mig själv bla), själv har jag jort en 300 ca och hur mycke nyttigt har jag kommit med? Tja inga ungefär...Menmen, Jag tycker du är en av dom bätre med korta sakligga svar på frågor,och men inte minst Kunnig!!
        MVH/Lasse

        Kommentar

        • StefanL
          Användare
          • August 2002
          • 10784

          #5
          Vid 1000 funderar man...vid 2000 känner man att man kanske borde trappa ned...vid 3000 märker man att det är försent och man blir påmind av andra medlemmar hur nördig man är...vid 4000 är man inte enbart nördig...man är en fullständig Ciklidiot...ingen tar en riktigt på allvar och man har svårt att klara sig några timmar utan att se ciklid.se-fönstret på datorn...svåra abstinenser väntas...och man blir oundvikligen utpekad som forumfåne i klass med den gamla hederliga byfåne-utmärkelsen.

          Men vaffan gör det...jag tycker det är lika kul var gång jag kommer in här på forumet! Mycket bra läsning och riktigt goa människor (de flesta)!

          Grattis Zaphi!

          Kommentar

          • Byttorp
            Användare
            • November 2003
            • 1585

            #6
            Snart kanske det är dags att börja ranka varje medlems inlägg så att man istället för antal inlägg räknar en poäng beroende på hur relevant, hur aktuellt, hur begåvat inlägget var. På så sätt får vi ju fram vilken av medlemmarna som i förhållande till antalet inlägg har bäst snitt osv. Ibland känns det som om vissa inlägg enbart är till för att man skall hävda sig själv eller göra sig lustig över någon annans syftningsfel, stavfel eller okunskap...ja ni fattar.
            Vilket å andra sidan skulle ge detta inlägg en väldigt dålig score..hehe..

            nåja i vilkdet fall som helst, jag uppskattar att få ta del av er kunskap och det skall bli skoj att sammanstråla med några av er framöver. Vet inte om Deathdealer bjuder in till något hemma hos sig snart...eller ?
            Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
            Ordförande GCG

            Kommentar

            • Christer T

              #7
              Grattis Zaphi! Ett jubileum är ett jubileum om än lite nördvarning.

              citat:Ursprungligen skickat av deelay

              hehe lite nördigt e det med 1000 inlägg... få se om man kommer dit man har ju en bit kvar =)
              Frågan är om du kommer att jubilera samma dag som Zaphi? T-9 and counting............

              Kommentar

              • imported_n/a
                Användare
                • July 2004
                • 428

                #8
                Zaphi* Hade du bot lite närmare stockholm (sveriges huvudstad) så hade du fått bjuda mig på en öl
                MVH/Lasse S

                Kommentar

                • Mike_Noren
                  Användare
                  • February 2003
                  • 2695

                  #9
                  Fanken också!
                  Jag missade mitt eget tusenmess-jubileum!

                  Nåja, får väl försöka vara med när jag når 2000.

                  Kommentar

                  • Tony
                    Användare
                    • April 2002
                    • 4594

                    #10
                    Visst är det märkligt att såpass många vilar på tusenstrecket? Efter detta inlägget, nr 996, skall jag vara förbannat noggrann med att inte missa min brytpunkt )

                    Tony Englund

                    Kommentar

                    • anli
                      Användare
                      • March 2003
                      • 3740

                      #11
                      Grattis Zaphi!

                      edit: oj, tusan! jag har oxå "crossed the border" ju!
                      Anders L

                      Kommentar

                      • So
                        NCS Medlem
                        • August 2003
                        • 177

                        #12
                        Hahah! Nördigt i kvadrat! Gôtt mos, som vi säger här! Grattis Zaphi!

                        citatnart kanske det är dags att börja ranka varje medlems inlägg så att man istället för antal inlägg räknar en poäng beroende på hur relevant, hur aktuellt, hur begåvat inlägget var.
                        Säkert inte illa ment, men lått det inte, vid alla gudar, gå dit hän! Så tråkigt vårt vackert levande Forum skulle bli då!

                        Kommentar

                        • Hasse_H
                          Användare
                          • April 2002
                          • 1081

                          #13
                          Tja... vi ska alla den vägen vandra...eller...nåja. Det kan, som nån sade, vara värt en öl att bli medlem i 1000-inläggs-klubben.

                          *still not counting*

                          Kommentar

                          • Byttorp
                            Användare
                            • November 2003
                            • 1585

                            #14
                            nåja...själv så strävar jag "hellre" mot att bli medlem i 300 clubben eller 10.000 meters klubben *big smile*
                            Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                            Ordförande GCG

                            Kommentar

                            • So
                              NCS Medlem
                              • August 2003
                              • 177

                              #15
                              citat:...själv så strävar jag "hellre" mot att bli medlem i 300 clubben
                              Är det ”Bike” eller ”Bird”?

                              Kommentar

                              Arbetssätt...