någon som vet något
vad hände med minna frågor? dom är borta........
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Taggar: Ingen
-
-
fel kategori, stötande kränkande inlägg?
nått liknande?
ps. detta ska ligga i "Övrigt" och inte i "Sydamerikanska ciklider" och ska flyttas DS.Kommentar
-
-
Vi deletar inte inlägg som hamnar i fel kategori, de flyttas isåfall. Ställ din fråga igen, handlar den om SA så flyttar vi den inte!Kommentar
-
Hej Dizkuz! Jag läste dina frågor och såg att alla hade flyttats eftersom de befann sig i fel kategori. God Jul !!Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
Dina frågor om diskus du skrev innan tog jag bort. Jag fattade inte vad du menade. Jag skickade ett mail till dig om det som du tydligen inte fått eller läst?Kommentar
-
Kommentar
-
Det är meningen att du ska svara i den gamla tråden som då automatiskt lägger sig överst. Diskussionen förs i samma tråd och du kan få hjälp utifrån de svar som redan getts. Det är dessutom sättet som du snabbast får svar. Ställ alltså nya frågor i http://www.ciklid.se/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9508 samt svara där. Jag låser den här tråden.
Ps. du är långt ifrån först att ha nybörjarproblem med hur frågor ställs på forumetMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar