Bli medlem du också!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tommy K
    Användare
    • May 2002
    • 309

Bli medlem du också!

Hej alla!

Några rader från en medlem som varit lite "bråkig" i år. Jag tände ju på alla cylindrar när det skulle införas "hänglås" på vissa delar av forumet, gillar inte sådant. Vissa fick på pälsen i överkant (ber i alla fall "lite" om ursäkt, Micke, Kjelle F och vissa moderatorer...) Som tur var så blev det inte så mycket med det hela!

I alla fall tänkte jag då avsluta medlemskapet pga detta, men efter sista numret av Ciklidbladet, är det ju bara så att det inte är överhuvudtaget tänkbart! Vilket kanonnummer av sällan skådat slag!

Så jag hänger med ett tag till och uppmanar de som läser forumet att hänga med! Sällan får man så mycket för så litet. Gubbarna som jobbar med detta är beundrandsvärda med sitt slit och alla skribenter gör ett fantastiskt jobb (Micke Mayer, vi har haft våra duster också men jag ser fram emot en artikel med "den gamle, den fule, och den onde"!)
    Ser fram emot fler artiklar från den Mayerska familjen!

Vet inte om jag dragits med i julhysterin, nu ska man vara SNÄLL, men vi medlemmar ska vara glada över vår styrelse, även om de behöver hållas hårt ibland! *stort vänligt skratt*!

GOD JUL alla ciklidnördar!
  • Leopoldi
    Användare
    • February 2004
    • 1082

Har du käkat för mycket pepparkakor????

Kommentar

• GoSatta
      Användare
      • February 2003
      • 1686

Pepparkakor är bra =) . . välkommen tillbaks tommy K =)
      /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
      http://www.gosatta.org

Kommentar

• Tommy K
        Användare
        • May 2002
        • 309

Äh, behövdes ju inte så många...

Kommentar

• Micke
          Användare
          • April 2002
          • 9579

citat: Jag tände ju på alla cylindrar när det skulle införas "hänglås" på vissa delar av forumet, gillar inte sådant. Vissa fick på pälsen i överkant (ber i alla fall "lite" om ursäkt, Micke, Kjelle F och vissa moderatorer...) Som tur var så blev det inte så mycket med det hela!
          Vi bad om synpunkter och fick det...[:p]

citat alla fall tänkte jag då avsluta medlemskapet pga detta, men efter sista numret av Ciklidbladet, är det ju bara så att det inte är överhuvudtaget tänkbart! Vilket kanonnummer av sällan skådat slag!
          Det är det som är meningen... Kul att höra att du inte kunde motstå frestelsen, välkommen tillbaka igen (även om du inte har varit borta).

citater fram emot fler artiklar från den Mayerska familjen!
          Det gör jag också. Som tur är så behöver vi inte vänta så länge, redan i nr 1/2005 kommer vi att kunna läsa en artikel av Anette. Även Mikael har några alster på gång vet jag.
          Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
          Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Tommy K
            Användare
            • May 2002
            • 309

Tack för de orden, Micke! Men som sagt var, du gör ett jättejobb, och de andra också, så hur skulle man kunna vara utan er?
            Kul att "Mayerssons" kämpar på, deras artiklar är kanon!

Kommentar

• anli
              Användare
              • March 2003
              • 3740

Cool Tommy!
              Det är bara att visa goda viljan och klämma fram en artikel till ciklidbladet 2005.
              Anders L

Kommentar

• Joakim Draktoft
                NCS Medlem
                • April 2002
                • 7334

Tommy, att ifrågasätta är alltid bra, så länge man är saklig och inte låter det rinna ut i överilade attacker mot individer, vilket ibland skett i andra trådar under hösten (ingen nämnd, så tar ingen illa upp).

Alla har vi olika åsikter och allt kan tolkas olika beroende på hur man själv ser på saken, vilekt ju är det mest naturliga i världen.

Kul att se att du omvärderat, och att du förhoppningsvis också sett att vi i styrelsen heller inte är helt omöjliga till förändring, som tex att efter all kritik backa och framgent låta foto-avdelningen bli läsbar för alla.

Dina synpunkter är mycket välkomna i framtiden också......

Joakim Draktoft
                f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

Arbetssätt...