Håller med Ulf, men det kanske finns en RS 232 eller en USB-port på filtret så man kan ladda ner nya pumpoperativfrekvensstyrningar & filterkonfigueringar direkt ifrån Eheims hemsida och sedan bara uppgradera pumpen och vips...
Nya superfiltret Eheim 2080 Pro III
Kollaps
X
-
-
Om jag inte minns fel så var det nåt probbs med flottören i intervallfiltret från Eheim....
...Inte ens firewire interface kan hjälpa de stackars ägarna till dessa filterna idag...Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Niclas Larsson
Håller med Ulf, men det kanske finns en RS 232 eller en USB-port på filtret så man kan ladda ner nya pumpoperativfrekvensstyrningar & filterkonfigueringar direkt ifrån Eheims hemsida och sedan bara uppgradera pumpen och vips...Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Ulf P
Om jag inte minns fel så var det nåt probbs med flottören i intervallfiltret från Eheim....
...Inte ens firewire interface kan hjälpa de stackars ägarna till dessa filterna idag...Anders LKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av anli
...Inte ens firewire interface kan hjälpa de stackars ägarna till dessa filterna idag...Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Ricard
[u]OK GUBBS & KVINNS!
Nu har det gått ngr dagar på det nya året och man undrar om de har släppt detta dunderfilter än? Har DU hört/sett något?Kommentar
-
-
-
det finns nu i de danska affärerna iallafall, 1995dkr kostar det. Ska finnas för visning oxåKommentar
-
Det har fortfarande inte dykt upp någon info ifrån någon som har testat den på de tyska akvaristikforumen som jag brukar besöka.
Här finns den för 279 euro
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av anli
...Inte ens firewire interface kan hjälpa de stackars ägarna till dessa filterna idag...
Om man påpekade problemet inom garantitiden fick man givetvis den uppgraderade styrenheten utan kostnad.
MVH
MagnusKommentar
-
får hoppas det nya filtret går att få tag på snart.
när tror ni att det kan komma till svenska grossister ?Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av johan_lindgren
denna veckan skulle de komma enl min butik.Kommentar
Kommentar