Är inte dom trewawase thumbi west red top, sjöodlade på brichards anläggning i Burundi. janne
Elongatus orginal
Kollaps
X
-
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
dessutom tror jag att elongatus "aggressive" finns på fler lokaler, ska göra lite efterforskningarTropheus Duboisi halembe, so
-
-
En utav mina lombardoi "hanar" går just nu och tuggar, ibland får man sig en överanskning. Den var svagt gul med ränder på så jag trodde att det var en icke dominant hane, tänkte att en inte kunde bli så gul iaf inte en som inte är dominant och det är verkligen inte denna. Trevlig överaskning jag fick!Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
-
Ja var inne och kollade den danska grossisten såg att du hade rätt om trewawasen, tänk vad lite efterfrågan och pengar kan göra.
Var det 10 000 daska kronor for M-cat Trewawasen. Jannemalawijanne http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=403839Kommentar
-
ja det blir sannslösa priser! hoppas att det inte blir så när det gäller elongatusTropheus Duboisi halembe, so
-
Men visst är det konstigt att man får fånga fiskar mitt i en nationalpark. Jannemalawijanne http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=403839Kommentar
-
ja de kan man tycka men ja tror att det går att töja på regler därnere och helt annorlunda från europaTropheus Duboisi halembe, so
-
Så här der min elongatus ornatus ut.http://www.zoonen.com/perzoonen/gall...630&gid=213634To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Hoppas någre kunde dyka upp med bilder av elongatus aggressiv, Berätta gärna om ni hitta/tog hem den, väldigt nyfiken på detta.
Det finns en mängd P sp. elongatus då dem har gått skilda vägar under evolutionens gång. Beroende på geografiskt område har populationerna ådragit sig specifika egenskaper. Färg, form, temperament mm. Jag tycker det är en underbar liten fisk med stor charm.
Pseudotrophes sp.Elongatus aggressive
Pseudotrophes sp.Elongatus bar
Pseudotrophes sp.Elongatus bee
Pseudotrophes sp.Elongatus brown
Pseudotrophes sp.Elongatus chailosu
Pseudotrophes sp.Elongatus chewere
Pseudotrophes sp.Elongatus chidunga
Pseudotrophes sp.Elongatus chitimba
Pseudotrophes sp.Elongatus chisumulu
Pseudotrophes sp.Elongatus gold bar
Pseudotrophes sp.Elongatus greenback
Pseudotrophes sp.Elongatus hai
Pseudotrophes sp.Elongatus kirondo
Pseudotrophes sp.Elongatus linganjala
Pseudotrophes sp.Elongatus mara
Pseudotrophes sp.Elongatus masimbwe
Pseudotrophes sp.Elongatus mbako
Pseudotrophes sp.Elongatus mbenji blue
Pseudotrophes sp.Elongatus mbenji brown
Pseudotrophes sp.Elongatus mdoka
Pseudotrophes sp.Elongatus metangula
Pseudotrophes sp.Elongatus mozambique brown
Pseudotrophes sp.Elongatus mpanga
Pseudotrophes sp.Elongatus namalenje
Pseudotrophes sp.Elongatus ndumbi
Pseudotrophes sp.Elongatus nkhata blue
Pseudotrophes sp.Elongatus ornatus
Pseudotrophes sp.Elongatus ornatus tanzania
Pseudotrophes sp.Elongatus reef
Pseudotrophes sp.Elongatus ruarwe
Pseudotrophes sp.Elongatus slab
Pseudotrophes sp.Elongatus spot
Pseudotrophes sp.Elongatus taiwan
Pseudotrophes sp.Elongatus usisya
Pseudotrophes sp.Elongatus yellow tailKommentar
-
Här finns endel bilder på olika fångtsplatser.
MvhKommentar
Kommentar