Han blev en bebiströja i USA!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fredrik H.
    Användare
    • April 2002
    • 1884

    Han blev en bebiströja i USA!

    Eftersom flera av medlemmarna på forumet har yngel från min gamla Geophagushane och för att vi diskuterat tröjor tidigare och för att ALLA pengarna går till Paul V. Loiselle Cichlid Conservation Fund, vill jag presentera denna snygga bebiströja:
    Fredrik H.
    Gratis konto på: www.cichlidtube.com
    www.cichlidgallery.org
    www.tropheini.com
  • Johan
    Användare
    • August 2002
    • 3029

    #2
    najs, du får väl provis på den va

    Kommentar

    • Zaphi
      NCS Medlem
      • July 2002
      • 5395

      #3
      Kul!! Det hade varit grymt med en phenochilus-mugg med! Undra vad frakten till Sverige kostar..
      www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

      Kommentar

      • fredrikr
        Användare
        • October 2002
        • 985

        #4
        Snygg bild, Fredrik!

        Ett tips för de som inte känner till det: Man kan gå till t ex http://www.cafepress.com/ , ladda upp en bild och välja vilka produkter man vill sälja, så får man en sida med bilder av alla produkter med trycket på, och beställningsformulär som man kan skicka sina besökare till. Man behöver inte beställa något visst antal av varje vara, och säljaren drar inte på sig några som helst kostnader. De som vill köpa en vara beställer i princip direkt från företaget som gör trycket.

        Så här kan det t ex se ut: http://www.cafepress.com/cutevirgo

        Frakt till Sverige kostar ca 50kr för ett föremål, 75kr för två föremål, och 100kr för tre eller fler föremål, oberoende av vilken typ av föremål det är. Det lönar sig alltså att vara ett gäng som sambeställer, men det blir inga helt vansinniga summor ens om man bara köper en vara.

        Detta skulle vara ett lätt sätt att t ex göra en radda NCS-produkter. Beställaren kan välja färg på tröjan, modell, storlek, välja mellan ett antal olika fiskbilder etc, eller välja en mugg eller musmatta istället. NCS kan välja att ta ut en vinst på varje vara, eller välja att låta bli. Och det hela är helt utan ekonomisk risk för NCS, såvitt jag kan se. Man får väl göra en provbeställning först så man ser att varorna verkar hålla bra kvalitet, men det räcker ju att beställa ett exemplar.
        Fred rik Rams berg, Stockholm. Moderator för Köp och Sälj-avdelningen.  <font color="red">2005-06-05:</font id="red">
        http://www.stockholmsciklidklubb.com   http://akvarium.ramsberg.net     <font color="red">Nya bilder!</font id="red">

        Kommentar

        • Jonas E
          Användare
          • February 2003
          • 2533

          #5
          De ser ju riktigt nice ut, hmm...en toffe-tröja och en musmatta med troffar blir det nog om någon i lundatrakten skulle få för sig att beställa....

          och en golden-mugg såklart!
          /Jonas
          540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

          Kommentar

          • Zaphi
            NCS Medlem
            • July 2002
            • 5395

            #6
            Wha, phenochilus-string *dregglar* Nu vet jag vad flickan skall få i julklapp Klart, fiskiga trosor kanske inte är så upphetsande...
            www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

            Kommentar

            • Tony
              Användare
              • April 2002
              • 4594

              #7
              Zaphi, så länge de inte ******* får väl motivet ses som okej? =))

              ** Jag modererade mitt eget inlägg, det var nog inte så lämpligt

              Tony Englund

              Kommentar

              • LadyTiera

                #8
                citat:Ursprungligen skickat av Zaphi

                Wha, phenochilus-string *dregglar* Nu vet jag vad flickan skall få i julklapp Klart, fiskiga trosor kanske inte är så upphetsande...
                det är tanken som räknas, och med tanken menar jag så klart akvariet

                Kommentar

                • skorpio
                  Användare
                  • October 2004
                  • 244

                  #9
                  citat:Ursprungligen skickat av Zaphi

                  Wha, phenochilus-string *dregglar* Nu vet jag vad flickan skall få i julklapp Klart, fiskiga trosor kanske inte är så upphetsande...
                  Fiskiga trosor?? Klart bra idee'.......naturlig "lukt" får du ju gratis.....en helhetsupplevelse......Moss

                  Kommentar

                  Arbetssätt...