VAD KAN DET VARA FÖR FEL.....?? 1 AV VÅRA MOORII & 1 JOHANNI HANE SOM VI HAR, STÅR PÅ BOTTEN AV AVKVARIUMET & BARA TUGGAR VATTEN! VI HAR UTESLUTIT, BUKVATTENSOT, TROPHEUSSJUKAN, HAR INGA SYMTOM PÅ DOM SJUKDOMARNA! DOM ÄR INTE HELLER SPECIELLT BLEK... UTAN DET SER UT SOM OM DOM STÅR & VILAR PÅ BOTTEN, FAST D KONSTIGA ÄR ATT VÅRA FISKAR BRUKAR INTE BETE SIG SÅ! / ERIK
HJÄLPPPPP SJUKA FISKAR!
Kollaps
X
-
HJÄLPPPPP SJUKA FISKAR!
VAD KAN DET VARA FÖR FEL.....?? 1 AV VÅRA MOORII & 1 JOHANNI HANE SOM VI HAR, STÅR PÅ BOTTEN AV AVKVARIUMET & BARA TUGGAR VATTEN! VI HAR UTESLUTIT, BUKVATTENSOT, TROPHEUSSJUKAN, HAR INGA SYMTOM PÅ DOM SJUKDOMARNA! DOM ÄR INTE HELLER SPECIELLT BLEK... UTAN DET SER UT SOM OM DOM STÅR & VILAR PÅ BOTTEN, FAST D KONSTIGA ÄR ATT VÅRA FISKAR BRUKAR INTE BETE SIG SÅ! / ERIKTaggar: Ingen -
-
Kommentar
-
-
ok, jag är ingen expert på detta men om nån av mina malawiciklider såg sjuka ut skulle jag först kolla alla vattenvärden, om det var ok, skulle jag nog ändå göra ett litet vattenbyte och sen tillsätta salt!
Kommentar
-
-
-
-
-
-
Syresten installerad samt vattenbytet är gjort! hur mkt salt tycker ni att vi ska ha i???
Mvh / Erik & Jessica
Kommentar
-
-
Vilken typ av buken har du uteslutit?
Det finns flera typer!!!!!!
Vänligen Micke.Kommentar
-
Gör ett kraftigt vattenbyte o se om dom piggnar till så vet du iaf om det e en sjukdom eller en förgiftning du har åkt på.Kommentar
Kommentar