Det duger nog, men hur kan det bli mer medlemmar och mindre saker än förra året?
Bonuserbjudande, that's it?
Kollaps
X
-
-
Stor mellan och liten Oxydator. Digital Ph-penna. Mer info än detta om de här grejerna, finns det. Vad är det för fabrikat tex.//Stefan LindstedtKommentar
-
Jag tycker att Michael Persson visade ganska tydligt vad bonuserbjudandet är värt, alla som jobbar i Ncs jobbar gratis tycker att dom som klagar som gamla griniga gubbar (hade säkert gnällt även om det är gratis) men dom ska ha ett stort tack för nu vet vi ju att ingen kommer att ställa upp nästa år.
Och att postorderföretagen säljer massor av varor och inte tjänar några pengar får väl stå för dom, (vill man köpa grisen i säcken)
själv klarar jag mig hyfsat, men måste vissa grina för att jag tar bra betalt och ger bra service.
Tänk på att en hel del av mina kunder kan tänka sig att betala lite för upplevelsen med mina utställningsakvarier och snyggt inredda akvarier samt backuppen vid problem.
Vänligen
Christerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av cf.akvarielagret
........alla som jobbar i Ncs jobbar gratis tycker att dom som klagar som gamla griniga gubbar (hade säkert gnällt även om det är gratis) men dom ska ha ett stort tack för nu vet vi ju att ingen kommer att ställa upp nästa år.
Tänk på att en hel del av mina kunder kan tänka sig att betala lite för upplevelsen med mina utställningsakvarier och snyggt inredda akvarier samt backuppen vid problem.
Vänligen
Christer
Köpte en av böckerna nyligen hos dig för samma pris som i erbjudandet. Vad kan det vara ett tecken på?
Varför tar du inte entréavgift? Jag handlar gärna hos dig Christer, Förbrukningsvaror, fisk mm. Tycker att det är kul att besöka Akvarielagret, stor mångfald, oftast bra råd och tips. Men skulle jag köpa ett nytt Eheimfilter så är det ju billigare att flyga till Tyskland och köpa det. Tur att alla dina kunder inte är giriga Ciklidister.
/Christer CKommentar
-
Jag skulle vilja passa på att tacka styrelsen och övriga ideellt arbetande i NCS. Jag har ännu inte bestämt mig för om jag skall köpa något ur erbjudandet, men det beror mer på min ekonomi än på erbjudandets utbud och priser. Även om någon eller några av prylarna har samma pris som i de billigaste akvarieaffärerna så skulle jag ändå välja att köpa genom bonuserbjudandet av precis de skäl som Kjell anför; det ger ett litet överskott som kan användas för stipendier, hemsidan o.s.v.
Så en gång om året tycker jag gott att vinsten någon gör på mitt shoppande kan gå till NCS istället för min lokale handlare. Och det tror jag nästan att handlaren kan hålla med om.
-- MWKommentar
-
Jag håller med Christer, även om man jobbar gratis skall man kunna kritiseras. Det är en självklarhet för att inte föreningarna skall stå och stampa på samma ställe, det är bra för utvecklingen. Jag tror säkert att de även vill få lite kritik då och då. Det är bara nyttigt.
Kanske har erbjudanderna även spelat ut sin roll? I mitt fall har de det iallafall.
Jag är inte med i NCS för erbjudandernas skull, jag är med för tidningen och mest av allt för att stötta en verksamhet som är suverän att den ens finns med så många medlemmar och en verksamhet som blivit en stor del av mitt liv.Kommentar
-
citat:Kanske har erbjudanderna även spelat ut sin roll?
Sjalv tycker jag att det ar lite trakigt (for mig, jag forstar att det inte galler alla) att erbjudandet ar relativt likartat ar fran ar. Jag har i princip allt redan.citat:men hur kan det bli mer medlemmar och mindre saker än förra året?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
kommer någon ihåg vilka aqualoger det var förra året? mina ligger i en låda i källaren och kommer så klart inte ihåg vilka det var ch vore tråkigt att köpa samma igen =)/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
Tycker att det är bra jobbat av dom som dragit ihop erbjudandet.
Hur många är det som gör saker och ting gratis i dagen samhälle INGEN.
Sedan att priserna inte blev så jätte låga är en annan femma.
Men det är ju som sagt frivilligt att handla man kan ju inte begära att få köpa saker till inköpspris tots att vissa av produkterna nästan är det.
Men när kostanden är så stor för att få ut erbjudandet så aknske man ska överväga att lägga dom pengarna på andra saker när det blir så låga priser
Men än en gång bra jobbatKommentar
-
Hej
Om det är låga priser på böcker ni jagar, så passa på att handla på amazon.com. (utnyttja den rekordlåga dollarn!)
South American Eartheaters, 450 SEK hos NCS, men bara 300 sek på amazon (inkl, frakt).
Jag lägger min beställning imorrn ialla fall.
Mvh/ Per
Kommentar
-
Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av GoSatta
kommer någon ihåg vilka aqualoger det var förra året? mina ligger i en låda i källaren och kommer så klart inte ihåg vilka det var ch vore tråkigt att köpa samma igen =)DavidKommentar
-
Kommentar