Sug i dig Tommy, det har du gjort dig förtjänt av
Frig-bakgrund på annorlunda vis...
Kollaps
X
-
-
japp, något av det snyggaste jag också sett. (Sådana här bakgrunder blir ju också lite mer speciella än tex btn då du är den enda som har just denna.)//Stefan LindstedtKommentar
-
Instämmer med föregående inlägg...verkligen snyggt och en egen stil över det hela blir lite "pricken över i". Det är bara att gratulera dig till karet och så får man hoppas att du får med dig det när det vankas flytt.
Jag blir mer och mer imponerad av bygget ju mer jag tittar på bilderna. Just idén med att bygga i olika etage som gör bra lekytor för fiskarna och även grottor på ett enkelt sätt är ju riktigt bra. Den där bakgrunden gör att det, trots allt, kliar lite i friggo-fingrarna igen till nästa akvarieprojekt! (Jag hade nästan helt snurrat in mig på BTN-moduler...)Kommentar
-
Har provat se din site ända sen igår natt utan framgång.
Vill ju så gärna se. Låter ju super snyggt av alla lov orden!Kommentar
-
Hej Erik. Min internetleverantörs leverantör :-) har haft problem, så min site plus ett gäng andra på samma webhotell ligger nere. De är förmodligen igång igen idag 16/12Kommentar
-
jag vill se, Jädra skit hotell!Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Nu verkar det vara uppe igen!
Håller me, snygg som tusan... å bra belysning me, det gillar jag!/ Jonas VannarKommentar
-
Det där var otroligt snyggt faktiskt.. Bakgrund+belysning var klockren. Där har du ett arbete du kan vara stolt över.
Kommentar
-
Vad kan man säga, helt enormt snygg!!!!
Finaste jag sett!!Daniel
http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=187560Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hej,
Jag kan bara tänka mig vad det kostat i tid, MEN vilken bakgrund!!!
Ruskigt skarpt jobbat - grattis!!!!
Vänligen / DickKommentar
-
Kanonfin! Äntligen något annat än dom som ser ut som en kullerstensgata. (Undrar hur många jag stöter mig med nu....)Kommentar
-
-
en "best in show" bakgrund heltklart! Har du gått skulptur på konstfack?Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
Kommentar