Frig-bakgrund på annorlunda vis...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wofflan
    NCS Medlem
    • September 2003
    • 660

    #46
    väldigt snygg, skall själv starta ett bakgrundsbugge snart till mitt 720, bra med inspiration i form av en riktigt snygg bakgrund
    Mvh Fredrik

    Kommentar

    • Belgarath
      Användare
      • February 2005
      • 584

      #47
      Det absolut grymmaste jag sett, vilken inredning. Där har BTN's "verkmästare" något att bita i. Snacka om att man blir avis.

      Kommentar

      • Tommy K
        Användare
        • May 2002
        • 309

        #48
        Hej alla! Tack för berömmet! Nu är det faktiskt så illa att jag köpt ett mindre hus och karet får inte plats... så det kommer att bli till salu. Vilket är lite surt...
        Men jag flyttar från 300 kvm till lite drygt 100 så nu åker alla stora akvarier, odlingsställningar och allt annat runt ikring!
        För att inte tala om alla möbler och sånt...

        Är det förresten någon som vet hur mycket man kan belasta en torpargrund i en kåk som är byggd 2000? Kommer nog att försöka bygga ett liknande akvarie fast lite mindre :-)

        Kommentar

        • Hank
          Användare
          • April 2002
          • 1321

          #49
          Lär ju inte bli svårsålt! =D
          /#378 Hank
          Zoonen:
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

          NCS medlemsbilder:
          http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

          Kommentar

          • Belgarath
            Användare
            • February 2005
            • 584

            #50
            Faen..jag lider med dig Tommy, ser att du varit tvungen att sätta upp ditt fantastiskt fina kar till försäljning. Så jäkla synd att det tydligen inte gick att lösa dina problem med torpargrunden i det nya huset. Well som Hank säger här ovan "Lär inte bli svårsålt", synd bara att jag inte sitter på rätt sorts $$$ själv.
            Då hade det varit sålt redan :-D

            Kommentar

            • Tommy K
              Användare
              • May 2002
              • 309

              #51
              Nä, det är inget att gråta över, det är kul med nya projekt. Nu ska jag ha tag på en "kubik" eller nästan i alla fall! Nå´n som vet var man hittar ett möbelkar, mått t ex 100x100 och 70 högt? Eller däromkring 90x90x60 skulle väl också kunna funka? Med en fet klippa i samma stil som bakgrunden i 720:et, vad tror ni om det? Ståendes mitt i rummet, kanske med en metallhalogen?

              Kommentar

              • Belgarath
                Användare
                • February 2005
                • 584

                #52
                Låter som en HIT !!!

                Kommentar

                • Belgarath
                  Användare
                  • February 2005
                  • 584

                  #53
                  Kan faktiskt se karet framför mig, en kompis köpte ett 100x100x100 för en herrans massa år sen. Fick det med fisk och allt för en mkt billig peng, sen efter 6 mån. ca. fick han hjärnsläpp..sålde fisken (kanonfina Malawis som var stora som hus hehe) och tömde karet för att släppa i en fågelspindel som bara satt och glodde dagarna i ända. Så från att ha haft det "häftigaste" karet i grannskapet fick han en stor otymplig glasburk som ingen orkade titta på.
                  Nä kör du på ditt nya uppslag för det kan bli hur fint som helst (får du till det så lägg gärna upp en bild eller 2 så man kan få snålvattnet att rinna till igen).

                  Kommentar

                  • H.E.J.
                    Användare
                    • April 2002
                    • 179

                    #54
                    Tommy K! Hur kommer det sig att du skall sälja baljan när du har fått så bra omdöme?
                    Mvh...
                    4620l Tropheus med blandad Tanganyika...
                    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2853371

                    Kommentar

                    • blackened
                      Användare
                      • January 2005
                      • 1042

                      #55
                      Det står väl förklarat ovan =)

                      Kommentar

                      Arbetssätt...