Ja den funkar ju men skulle vilja ha någon som är mer intresserad av botten och matrester mr plopp sitter ju bara på en sten eller rutan hela dagarna, funderade på en ex albinomal eller sån pansarmal de är ju aktiva och är på botten hela tiden men undrar om de blir mat?
pirayor fega?
Kollaps
X
-
-
-
dom blir säkert mat för småa alltså.Msn:t__skate@hotmail.com
Zoonen:http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=75730
Skateboard is not a crime.
f.d cool men bytt användarnamnKommentar
-
HUTTI det var just en sån som du hade på bild, är det kanske lämpligare att satsa på en sån till?pirranKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av pirran
HUTTI det var just en sån som du hade på bild, är det kanske lämpligare att satsa på en sån till?Kommentar
-
Ja jag läste också att de arbetade nattskiftet.Så det blir nog en kompis till den ensamme.Jag bytte ca 80l av 250 och nu är det grummligt det vill inte klarna jag slammade hela botten och städade ur riktigt men nu vill det inte klarna? vad har hänt?????pirranKommentar
-
hutti-dom pirayor som jag hade var runt 10 cm i storlek, mina mbunas var ungefär detsamma, Jag skrev att det var melanochromis och dessa har rovfisktendenser och reagerar aggressivt på det mesta, och speciellt på arter som skiljer ut sej mycket-i detta fall pirayor som ju har ett annat beteende,ofta tycker jag att aggressivitet i princip alltid dominerar över eventuella resurser,som effektiv tandbeväpning,men det spelar ingen roll eftersom den ena arten är aggresivare än den andraTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
Kommentar