Favoritforumist

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

    #46
    Oj, tack! Jag gillar er alla.

    Ett beteende som jag gillar ar att man foroker forsta vad den andra menar samt soker en "konsensus" efter hetsiga debatter som alla ar nojda med, t ex "nu har vi kommit fram till att man kan se det pa de har satten". Jag vet inte hur duktig jag ar pa det sjalv.
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    • Laesk
      Användare
      • February 2004
      • 2447

      #47
      Ja de va ju kul att inte hitta sitt namn i någons tråd [V] .. hehe kanske inte så konstigt.

      Anli - roliga fiskar
      FI - roliga fiskar
      Daniel Odell - attityd, humor
      hutti - satans roliga inlägg
      Lennart "Laesk" Axelsson
      http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=65261

      With CANON you can!

      Kommentar

      • pare
        Användare
        • October 2004
        • 60

        #48
        har varken varit länge eller mycket på det här forumet, men grundat på det lilla jag frågat och läst måste jag sätta ett plus i kanten för stefan"tricella" och "cutekid"
        verkar alltid veta vad dom pratar om.
        uppskattar också att många erfarna akvarister tar sig tid och ork att svara på frågor från oss nybörjare, som kanske verkar självklara för många men kanske inte för oss
        mvh patric

        Kommentar

        • StefanL
          Användare
          • August 2002
          • 10784

          #49
          Egentligen gillar jag inte denna typ av gradering, men ok...den kan ändå vara kul.

          För det första vill jag tacka för de som lagt rösten på mig...lite förvånande...men väldigt glädjande!

          Mina favoriter är två som jag har förb... svårt att sära på. Jag har ju varit med en stund nu så jag får välja från de åren jag varit här.

          Ola Svensson och Michael Persson.
          Bra informativa inlägg, sansade och de har båda bred och djup kunskap inom sin gebit.

          I övrigt vill jag nog säga att alla här på forumet tillhör mina favoriter då det oftast är ett väldigt trevligt ställe att spendera några timmar på....

          Så ett tack till alla er som håller forumet levande!

          Kommentar

          • Belgarath
            Användare
            • February 2005
            • 584

            #50
            Som ett absolut "yngel" på detta forum (och har inte koll på alla ni nu talar om) vill jag nog instämma med föregående talare (Stefan L.). Alla ska ta åt sig äran av att detta är ett ställe som man lätt spenderar ett par timmar/dag på. Och även om man inte har ett speciellt interesse av visa frågor eller fiskar eller vad det nu kan vara är det jäkligt kul att läsa vad folk tycker, tänker, vet och kan + att ni alla verkar vara så jäkla hjälpsamma och trevliga. Hatten av för ett kanonplace som jag kommer att ha mycket nytta av i både nu och i framtiden som "ny-gammal" Akvarist/Ciklidiot.

            Kommentar

            Arbetssätt...