If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ja, Sillstryparn måste jag erkänna att aldrig kunde sluta att vara lite smått imponerad av...BS tror jag är en helt vanlig kille men en sån som tror att det är viktigt att ha BMW.
Nu när jag nämner ett varumärke så hör jag honom skrika "Nej inte BMW, det måste vara Koenigsegg!!
Jag högg in på BS ganska rejält en gång för några år sedan men det liksom löste sig ganska bra tycker jag. Hoppas att det funkar på liknande sätt med de nuvarande tvisterna.
Jag får nog hålla med om att BS ligger bra till på listan. Han står på sig för sin övertygelse om att inget skall göras halvdant till 100% trots att folk brukar ösa skit på honom för det =)
pratar vi intressanta artiklar här på forumet; OLA - utan tvekan!
Övrigt - skulle inte vilja vara utan nån aver *skrattar*.....
Alla har nåt att bidra med, men ihärdigast def. Tricella, Latjo; Hank!, Samlad; Fredrik H, Stil; Anli, sista ordet; Kjell!....sen är det ett grymmt bra massa annat folk....
Deathdealer
"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
Annars Robin.. lugn, trevlig å sansad. Mer mogen än alla andra medelålders (30+) bittra å bråkiga gubbar med jätte-egon[] (har inte uteslutit mig själv).
"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
Kommentar